Tanti Veronica și putzulicile de la Catchy.ro

A fost odată ca niciodată un site de care nu auzisem never. Like, really, never. Și într-o zi văd un share de la Revista de Povestiri, că e concurs la ăștia, un site cu femei despre femei pentru femei. dar nu e lesbi. Mda, și cică fac fetele un concurs cu povestiri hazlii, pe bani. Fro zece bulioane în total, ceva de genul. Io zic bă, am și io o chestie funny, plm, trimit că și-așa frec duda. Trimit, cum ar veni, duminică. Pe marți așa, mai trimit o dată, că zicea la regulament că le publică pe măsură ce sunt trimise. Și deja erau ‘fro șase la avizier. După aia, cînd văd că io poate am murit și nu mi se trimit mailurile, le zic frumos pe feisbuci, bre, ce se întîmplă acilișa? Sunt fantomă, nu mă vede, nu mă aude nimeni? Le zic ce și cum, le dau adresa de mail, plm, să vază omii dacă au vreun mail de la mine. După fro două zile răspunde adresa oficială a site-ului, că cică…citez:

dacă vă referiți la textul cu „puțulicile”, noi n-am găsit acele solide semne de umor. vă așteptăm cu altă încercare totuși.

JIGNITOR din atîtea puncte de vedere. Primul, eu nu scriu despre putzulici. Eu scriu despre pule! Al doilea, era un text cu o rață care cade în veceu. Nici un scrot, nici un frenul, nici un ștoi, nici un mădular de cal, nici măcar miros de pulă. Nic. Acum, dacă duduile cu pricina erau nefutute și vedeau putze în loc de rațe, nu e vina mea, eu pot doar să le sugerez să le jumulească înainte.

Rămîn deci, țuț. Mă uit la mesaj și tastez sec că nu e vorba de un astfel de text, să verifice cu atenție.
Ntz, zice șefa, doamna Carlan Mihaela. Nu e nic de la mine.

Pula calului…e prima dată cînd nu mi se trimit mailurile, dude.

Mă rog, și mai zice ea acolo să trimit pe adresa dînsei, că o fi mai primitoare. Bine. trimit .

Publică, îmi zice, uite, e cu numărul 11, succes, da, a fost foarte drăguță doamna.

După aia, de curiozitate, dînd like paginii site-ului, apar știri. Iote povestea cu numărul zece. Iote povestea cu numărul doișpe. Cu treișpe.

Și unșpe? Unde e? Pe mine personal mă doare în cur, dar serios acum…mă ignori, mă iei cu putzulici deși eu am fost foarte…foarte…politicoasă și drăguță, chiar dacă pe blogul personal și pe pagina personală de FB, unde nu am numele real, fac ce vrea pula mea, pentru că pot! și scriu despre menstruație, pulă, pizdă, smecleu, bedeseme și morți, și mă tratezi pe față cu totul altfel decît pe ceilalți concurenți, pentru că…? Pentru că? Chiar vreau să știu. Cine pula mea are o problemă cu mine acolo, la Catchy, pentru că poate știe careva și îmi explică. M-am futut cu vreun gagic de-al duduilor de-acolo? Posibil. Dar ar trebui să-mi mulțumească, sigur l-am învățat chestii faine. Mai sunt și masculi pe la Catchy, dar sigur nu i-am futut că…nu-ș, e revistă pentru femei, totuși. Adică. Mă rog, din poze pare că sunt niște masculi la Catchy.

Mda, și bla bla, m-am nervat ca un coi în eterna căldare, bă, nu de alta, n-au decît să-mi poarte sîmbetele pentru ceva, dracu știe, oi fi făcut chestii, deși nu cred, dar să știu și io!!! Ce și cui am făcut, cam cît de periculoasă era Veronica și rața ei (asta e din povestea împricinată, confundată cu putzulici, confuzie pentru care nu și-a cerut nimeni scuze. oricum mă doare-n cur de scuze dar orișicît, am văzut că oamenii în general vor scuze, că țin de cald sau foame, sau ceva) pentru cine trebuia să cîștige premiul conform planului, și cam cine s-a oripilat în fața persoanei mele mici, de 1.62, cu 26 de dinți în gură și care se gîdilă pe oriunde?

A,da, și m-am agitat pe feisbuci și-am zis că io vreau să îmi scoată povestea din concurs, dar nu-ș dacă ajunge informația asta la ei. E ca și cu mailurile, știi? Se pierd. Din cauza mea, evident. Ei, văd eu, le mai dau mesaje.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. G. spune:

    Fata, dar tu chiar povestesti misto. Sigur mi-ar fi placut chestia cu rata. Pune-o pa feisbuci!

    1. mulțumesc, fată 😀 și la cererea publicului constituit din tineeee, o pun din nou acilea pe blog și pe feisbuci să fie la toată lumea, poate mai vrea careva niște pulpe de rață.

Aș putea să tac sau să zic:

