cine mi-a dat un pumn în nas?

M-am trezit cheaună pe la zece, cu o durere cumplită de nas, nedemachiată și cu capul pe telefon. Din seara precedentă știam doar că eram foarte foarte nervoasă pe o chestie și am zis că să fac o nebunie și să gătesc cîteva ore, ca să mă degresez de nervi. Eu gătesc doar dacă beau ceva, așa că am consumat două Stejar cît timp am fiert niște legume la abur și-am pregătit pizza din foietaj și o cratiță mare de piept de pui cu orez prăjit și sos special zauresc. După aia am mai băut un Staropramen și, vorba cîntecelului, pentru că nu mă rupeam, am trecut la niște vin alb italienesc. Am ascultat oleacă de muzici, am citit cîteva articole despre chestii, am șters oglinda, am început să scriu una-alta, treburi d-astea.
Și mi s-a rupt bine de tot. Ultima amintire este că mă pișam și mă certam că nu mi-am luat țigări. După aia, cum ziceam, m-am trezit la zece, cu nasul aproape rupt și cînd am deschis online-ul am văzut că am postat pe feisbuk ceva despre cum îi dă Ponta limbi Dacianei plus un text acilea din care jur că nu înțeleg nimic și nu știu despre ce vorbesc. Am încercat din răsputeri să-mi amintesc totuși ce s-a întîmplat cu nasul meu. Oi fi căzut, mi-oi fi dat cu ușa-n față, mi-oi fi tras singură un pumn, dracu’ știe. Bine că nu-s răcită că nu-ș cum mi-aș fi suflat nasul, nu pot să-l ating și mă doare cînd rîd. Parcă am și dinții de sus cam sensibili, brusc. Singura variantă posibilă, avînd în vedere că nu am vînătăi pe mine și nu-s urme de sînge prin casă, este că încercînd să scot dopul sticlei, mi-am trosnit cu forță o scatoalcă în nări. Treaba asta mi-a zdruncinat creierul și d-aia nu-mi amintesc nimic pentru că de regulă îmi pierd amintirile abia de la 7 beri încolo.
Azi n-am mai putut să beau așa că am consumat cu simț de răspundere două bexuri și două pahare de vin la 12 lei bucata. Nu mai beau niciodată vin în oraș. E strigător la cer să dai 12 lei pe un fund de pahar de premiat la 7 lei pe raft, cînd eu cu 17 lei îmi iau din mega super vin cu 13,5% alcool. E chestie de matematică.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    ai băut doi Stejari în timp ce ai gătit pizza???
    dacă nu te ştiam luată deja îţi făceam propuneri indecente :))

    1. pizza si piept de pui cu orez prajit si sos zaurian! si propunerile alea nu strica, poti sa exersezi pînă prinde moda gătitului în stare de ebrietate.

Aș putea să tac sau să zic:

