vreau bani pentru tatuaj!

stai așa, stai așa că e rost de bataieeeee. cică e concurs pe catchy.ro cu povești funny maxim o mie cincisu’ de semne, trimit io și nu ma bagă nimeni în seamă, între timp apar vrei trei înscreiereți p-acolo deci oamenii nu au murit în chinuri ci își verifică emailurile în continuare numai la mailul meu le apar bube, trimit din nou azi, că-s fată bună, tolerantă, zic, mă. așa am zis, mă, or fi avut omii probleme, o picat erdeesul, plm. și nimic, iar. și le dau mesaj pe feisbuci că știi care e faza, primul premiu e de 500 de lei și io vreau un tatuaj micuț și cam atît m-ar costa. adică nu vreau să cîștig de florile mărului, ci cu un scop măreț, să-mi tatuiez o mîță pe mine, cu botic năsuc și mustăcioare și ochișori și cea mai evil privire pisicească. nu-i beau, banii ăia. îi folosesc în mod noooobil!!!! și ei mă ignoră. și eu am gătit acum și am băut deja juma de sticlă de vin și d-aia mă învîrt ca un coi într-o căldare.
abia aștept să văd cum mă ignoră catchy iarăși, oricum nu auzisem în viața mea de catchy dar dacă e cu bani, mă bag. adică plm. nu?! așa, deci dacă mă ignoră a treia oarăăăă…
😀

Aș putea să tac sau să zic:

