blackmagick

Forme ciudate de viață neîmplinită mascate cu surîsuri piele încrețită obraji umflați cu oftaturi picături de apă sărată musculițe tuflite sebum. Se plimbă prin grădină beau apă suc fanta vin de țară aprind lumînări rememorează eveniment. Cîine în curs de năpîrlire urlă a hău. Femei cară cîte o furculiță o farfurie un șervețel înspre masă dinspre masă. Vînt bate umflă păr slinos dărîmă pahare de plastic de unică folosință zburătăcește șervețele. Scrum de țigară ninge umeri de fete scunde.
Eu mîini în buzunare păr prins în coadă împletită caut loc nu găsesc alerg să mă fac de folos. Refuz să car aceeași furculiță cu alte două femei, prefer cîine trist agitat. Ursache. Fur șuncă fur chifteluțe fur minute. Măi Ursache, ia uite. Prinde. Ursache prinde, Ursache mănîncă. Trec pe lîngă Ursache, mă duc în grădină, grădină mare, mulți meri, merg pînă se termină merii. Soare sus, arde. Pripește. Soare anunță ploaie. Mă așez mă uit la soare aprind țigară trag suflu trag suflu aprind trag suflu trag suflu. Obraji în soare, cur în țărînă, meri plini de rod, distanță mare, ascunziș perfect. Stau. Timp trece aștept în fața barierei. Eu pe-aici nu trec. Eu prudentă. Eu nu vreau coliziuni cu oameni. Eu bronzez obraji cu soare de toamnă. Eu mănînc măr. Ursache plescăie.
Înapoi. Forme ciudate de viață furculițe șervețele fanta colivă multă gălăgie ies pe poartă sunt departe de orice. Departe de legături sufletești departe de cuvinte de legătură departe de legăminte. Fug puțin cad.
O legătură invizibilă.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Ai fost sa pupi moaștele?:)))

    1. amintiri de la pomana, sa ti fie rusine!

  2. boemul spune:

    offtopi: dragă gulie, tu ai auzit vreodată de Monster High?
    e o chestie foarte populară printre fetiţele din ziua de azi:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_High

    ei bine, ieri când mă jucam cu fi-mea am aflat că există un personaj numit… Ghoulia :))

  3. dragă boemule, întrucît nu auzisem niciodată-n viața mea modestă de ghoulia, am studiat informația și iote ce mai zice acilea, http://ro.urbandictionary.com/define.php?term=ghoulie cică ghoulie e și un sinonim pentru cur 😀 ce zici de asta?!

    1. boemul spune:

      ăăă… no comment :))

Aș putea să tac sau să zic:

