Personalizarea muririi

nu pot să plîng atunci vomit dacă nu merge mai beau ceva încă mai am bere deci dacă mai am bere chiar dacă nu pot să plîng atunci beau și știu că atîta vreme cît mai am bere o să fie bine, cît mai poate ficatul s-o proceseze sau ce dracu îi face el acolo, se dușează cu berea se dă cu ea la subraț se îmbibă e treaba lui nu mă bag în metabolism am încredere în el ca în fratele meu pe care nu îl am știu că ar fi fost un golan un jmecher un nesimțit dar dacă nu ar fi fost el nu m-aș fi dezvirginat la timp aș fi fost ca un borcan de zacuscă uitat în cămară ani de zile și mi-aș fi înflorat pizda cu mucegai în loc s-o deflorez ar fi fost nasol dacă n-aș fi avut frate dacă n-aș fi știut că dacă mă doare trebuie să plîng și dacă nu-mi vine să plîng trebuie să forțez să fac pe dracu-n patru să simt ceva chiar dacă acel ceva e fierea îndoită cu bere. Am oglinda asta pe birou mereu dacă n-aș fi avut-o mi-aș fi pus-o mi-aș fi desfăcut o oglindă de poșetă și-aș fi sprijinit-o de palme ca să mă văd pentru că dacă nu mă văd nu știu că sufăr și că trebuie să plîng dracului ca să-mi fie bine după aia, după ce plîng măcar puțin rîd de zici ce-i aia sufăr de sentimente mixte și personalitate capabilă de multe uneori mi-e frică dar mă știu, știu care mi-e leacul și dacă nu merge cu muzică dată tare de tot și cu alcool și cu sex neprotejat atunci merge cu scris și d-aia scriu acum că n-am putut să plîng cînd a trebuit și mi-e plină glanda cu zoaie sărate și mă pișcă, nu pot să mă concentrez, scriu desfirat să-mi aflu tiparul e doar un moment care trebuie să vină dacă nu ești pregătită, ca la ciclu, cu un tampon, sau, în cazul meu, cu nerușinare, atunci te pătează pe bumbac. Sunt ca la țigani, îmi arăt cîrpa îmbibată-n roșu, o flutur cu stropi să se lichească de oglinzi de fețe de grimase de parbrize și cel mai mișto e cînd dau cu coloană sonoră 80’s și-ncepe tinaturner whatslovegottodowithit who needs a heart when a heart can be broken cuvinte de folos bre, cum n-ar fi zis mulți alții cu aceeași puternichețe. acum e alt cîntec, stai așa. am schimbat, e cu 70’s hits. Cu california da…plaja de nisip în dinți scrîșnește și rămîi iritată pe interior mai ales dacă ai dinți în pizdă ce loc adorabil. Mi-e așa, drag să mă-nvelesc cu fereastra deschisă cu oglinzile de pe tavan să se lovească de mine porumbeii imaginile obscene aaaamintirile chinuite de conștiință, ăsta bedeseme fratemeleu, nu țărănismele cu sforicele și cătușe de pe pinkstore.ro băieți cărora le sare prezervativul de pe pulă că-i prea mare. Reminder to myself niciodată să nu dansez pe bee gees ca și cum aș dansa vreodată în public dar nu se știe cînd dau de omul ăla care să mă decupeze în forma potrivită pînă acum nu m-am întîlnit decît pe mine. E bine. mă încred în mine suficient încît să mă dansez pe bee gees în fața mea știind cît de urît o fac și fără să mă bîrfesc. Se exprimă fata domle, ce vrei, așa înțelege ea să stayin’ alive.
E chestie de supraviețuire. Dacă tot te îndrepți spre nicăieri măcar s-o faci cu stil. Și să fii foarte atent. Meticulos. Profi. Personalizînd murirea. Uite-așa.

uite

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    nu sunt sigur, da’ cred că ai ratat câteva virgule :))

    1. eram usor ametzita, e posibil. oricum, daca ti-as fi vorbit textul ar fi sunat fix asa…plus niscai stropi de saliva

  2. iczs spune:

    Eu mi-am imaginat textul spus rapid fără virgule dintr-o suflare, asa l-am si citit 🙂

    1. braaavo 😀 data viitoare să bei și-o tărie înainte, o să mă-nțelegi perfect

Aș putea să tac sau să zic:

