Diacritice. Atît.

Tocmai am trăit un șoc. Nu mai aveam diacritice, așa, din senin. Plus că eram și oarecum beată dar superbă. știi cum mi-am dat seama că azi am fost superbă? Nici măcar un cocalar de pe stradă nu mi-a zis pssss mpppp pțțțț moamă ahhhh fssss sau pur și simplu să te fut. Nici măcar unul! Cînd îmi port tenișii se întîmplă d-astea, par cumințică, femelă obedientă oarecum, poate, să zicem, cu oareșce coaie. dar azi mi-am luat my fuckin rockin’ boots. Cu bot de fier and all that shit. Blugi negri slim fit plus maio’! Nu tricou, maio’! Negru. Pleata? ..pieptănată. am învățat că dacă îmi pieptăn părul arată bine. de regulă nu făceam asta, acum aș putea spune chiar că mă coafez singură. și geacă de chiele dar era cald, o țineam așa, de pamplezir. și știi cum mi-am mai dat io seama că am fost superbă azi, deși nu m-a băgat nimeni în seamă? Tipul de la chioșc, unde m-am dus în drumul spre casă, să-mi refac rezervele cu niște bex, că io, chiar dacă nu pot să satisfac toate request-urile sau wishlist-urile sociale, beau acasă de numa’ numa’ sunt true, cum s-ar zice, deci cum ziceam de tipul de la chioșc care e un june brunet bun de pizdă, îmi zice adineauri Ups. Ups. După ce mă vede cum îndes berile în rucsacul de la Zara, un ghiozdănel mititel dintr-un fel de vinilin rezistent la o sută de lei. Ups, hm….voiam să-ți dau o pungă dar ți le-ai băgat…
Da, mai fac d-astea. Mi le bag în.
Nu i-am zis așa, dar ar fi fost drăguț să o fac. Poate data viitoare.
Despre ce pula mea voiam să vorbesc de fapt? Stai să-mi aprind o țigară.
Era o poveste de adormit copiii. Despre cum mergeam eu lîngă un om care mergea lîngă o bicicletă. Nu vorbeam, probabil vorbisem înainte să mergem. Despre chestii omenești, legate de futai. Știi genul ăla de discuție, exact genul ce ți-aș face de te-aș prinde, ca să vezi, te-am prins, acum ce fac cu tine?
Aș putea, aș face, ar trebui.
Uneori întîlnești oameni cu care dacă te-ai fi întîlnit cu altă ocazie te-ai fi purtat altfel. dar na…universul preferă uneori să fie plictisitor, în loc să fie paralel.
Azi, de exemplu, deși am zis că nu mai merg pe motocicletă ca pasager, evident, din cauză de frică, frică d-aia de la mama ei, că m-am speriat recent de trafic accidente morți și alte alea, am stat cuminte pe bestie rugîndu-mă la mine însămi-sună ciudat dar cînd ești ateu n-ai altă variantă- să nu ne izbească niciun alt participant la traficul rutier. Și nu ne-a izbit nimeni, am ajuns acasă în aceiași chiloți curați și ciorăpei nerupți, dar asta nu m-a împiedicat să nu mă gîndesc că poate am intrat într-un univers paralel în care trăiesc deși am murit sau trăiesc în trecut. Și m-am gîndit că poate nu trăiesc de fapt, poate am murit și ce se întîmplă e doar un reziduu al memoriei care întîmplător mai are pusee de activitate. Pusee? Nu-ș dacă există cuvîntul.
Poate am murit azi și nu știu, d-aia m-am speriat că nu am diacritice, înainte să fi plecat de acasă aveam diacritice. Am și acum, dar a trebuit să modific niște chestiuni prin word. Dacă de fapt nu trăiesc, în sensul uzual al cuvîntului? Dar dacă cele patru pahare de vin și șase beri își revendică statutul?
Ziceam de bicicletă și de om și de mine. Și atît, uneori ai impresia că dacă mergi cîteva sute de metri legată prin mînă de un om care tîrăște o bicicletă, ai automat o legătură cu acel om. Dar nu e decît ceva paralel. Care merge alături de tine. e doar un participant la trafic. Și atît. Și oricît te-ai fi lovit de el, trăiești în continuare și faci caca și te duci la bere și citești ce-ți place și vomiți cînd îți pică greu pizza și tot așa.
Altceva voiam să zic, dar a ieșit chestia asta și sunt mult prea bucuroasă că am iar diacritice așa că o las pe altădată, cînd îmi amintesc de ce m-a durut rău de tot cînd mi-am dat seama că uneori un mic drum cu un om care are bicicletă și nu poate fi mai mult decît asta….doare. Atît.

Aș putea să tac sau să zic:

