mînca-mi-ai, femeie din mine!

Exact așa, am fost în mall, m-am îmbrăcat cu rochița neagră din dantelă, am pus săndăluțele, am divagat cu grație de divă divină prin magazine, scoțîndu-mi din treij în treij de pași dantela care se prindea în sanda. În rest eram ok, adică trăgeam repetat și oarecum insezizabil de bretele în sus ca să nu iasă cumva sutienul la vedere, sugeam burta să nu se vadă nici o boșoalcă, nimic, și dădeam curul cît de înapoi puteam în așa fel încît să pot totuși merge. Cînd m-am dus la nush ce nuntă și-am purtat salopeta din voal, toate bune și transparente, numai că și acolo trebuia să merg îngrijorată pentru că salopeta pulii era foarte largă jos și-mi intra un picior pe cracul opus dacă mergeam repede și bătea vîntul. Cînd m-am îmbrăcat în curvă de mi-am pus rochie mulată și cizme cu toc de cinci centimetri, poate chiar patru, pe lîngă faptul că abia am mers!!!! (nu domle, nu știu să merg pe tocuri și nu vreau să știu, mi se pare mult mai ușor să lucrez la activarea circuitului neurosomatic cu ajutoare ca pranayama, tantra și marijuana) mi s-a rupt dresu-ntre picioare.

Pe scurt, mi-e imposibil să par fetiță, deși am cerceluși, țîțele și pizduță. Bine, la mare nu mă scoți din fuste decît ca să mă lăbărțez în țîțele goale pe plajă, dar asta e altă treabă. În schimb, de fiecare dată cînd port fustă în oraș, parcă sunt cel mai gras elefant șchiop în cel mai mic magazin de porțelanuri extrem de scumpe. Îmi iau fustă neagră lungă cu fermoar, cizme și dres, se agață dresul în fermoarul fustei, merg cinsu’ de metri și mă-ntorc acasă răvășită. Îmi iau fustă mini roșie și super cizme înalte, să-mi bag pula de nu s-au descusut cizmele, n-am mai văzut așa ceva, zici c-au tras dracii cu dinții de ațe.

Așa că știi ce?! Oficial îmi bag pula în femeia din mine. N-are decît să se desfășoare în pat cît are chef, dar în materie de vestimentație să-și țină gura că știe masculul din mine de o mie de ori mai bine. Teniși, blugi și bluze negre, coaie. Să fie bani de cărți și bani de bere că-n rest, la o adică, nu cred că se supără nimeni dacă umblu goală.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. cred că aceeaşi băgare a avut-o şi mița biciclista când s-a gândit să sfideze tot în jur şi să poarte pantaloni.

    1. păi plm, am două picioare, mi se pare logic să le îmbrac pe fiecare cu cîte un crac, că încă n-am văzut malete cu o singură mînecă mai largă.

  2. Camelia spune:

    Goală da, da’ncălţată în cizme, iar de supărată n’o să se supere nimeni, o să fii doar linşată de muierile ălora care s’ar zgâi la tine.
    Şi nu ştiu de ce, dar cred că îţi stă bine răvăşită.

    1. chiar prefer să fiu linșată în loc să se oftice unu-altu-n treaba lor 😀

  3. Camelia spune:

    Mi-a scăpat un „a”;aşadar, e „de supărat”, nu altfel.

Aș putea să tac sau să zic:

