Îmi iau Turda-n cap!

Sunt un om neom. Am venit de la mare deprimată că nu-s destul de neagră, m-am stonificat ilegal două zile apoi am plecat prin ploaie mi-am udat ciorapii am ajuns la Copac m-am dus în budă am dat ciorapii jos. i-am aruncat în coș. mă obișnuisem ca timpul să mi se muleze pe organe ca soarele pe piele. dar ploaia nu fumează, ba chiar îmi bate obrazul cu picăturile ei țepoase și reci, nesimțito, crezi că dacă-ți iei umbrelă de treij de lei n-o să te ud?! Mă udă ploaia, asta știe, asta face.

Ei, și după ce mi-am servit tratamentul de urgență, cu butonul viciilor întors la nivel maxim, m-a trăznit de niciunde ideea. Mă duc la Turda.

Trebuia să plec undeva, mai am libertate pe contractul individual de muncă, apropo, pe ăla de mariaj de ce nu există concedii? Și ce-mi pasă de fapt dacă există sau nu, eu nu mă bag. Niciodată nu mă bag în căcat, eu doar practic Căcartul. Să revin. Trebuia să plec, hai săăăăă plec la Turda deci, că e salină faină acolo, că trec prin Alba Iulia și n-am avut onoarea, trec prin Sibiu, data trecută a fost prea rapid totul, trec prin Curtea de Argeș, fut și Transfăgărășanu’ și toate asteaaaa se vor petrece…

Cu bucile desfăcute într-o dulce îmbrățișare cu șaua motorului Suuuuuzuuuuki de o mie de ceva. Cai sau unicorni. Și cu un rucsac sprijinit de spatele meu firav. Bă, io-s masochistă. Ce mi-e că m-am dus iar la La Canapele să mă bulverseze prostia chelnerilor (io cred că șefii ăia de-acolo, nenea aschilambic și tanti cu coc, adună zilnic oameni de pe ulițe și îi pune pe post de chelneri fără să le explice nimic, bă vrei să fii chelnăr da bine hai încoa), acum îmi paralizez ambele buci într-o poziție care nu va aduce decît niște aripioare de toată frumusețea. Sau doar caut scuze. Ahm.

Chestia e că abia aștept. Dude, o să vad Castrul roman Potaissa, o să mă bălăcesc la ștrandul Durgău, chestie care știu că-mi va lăsa bale albe uscate de sare pe mine dar o să-mi imaginez că-s urme de spermă uscată, un bukkake istoric să se reverse pe mine! zic. Mda, o să revăd Sibiul, direct la Biserica Azilului mă duc, am auzit că e veche tare și dărăpănată, fac poze clar. Mă duc și la cetatea Poienari, urc scările, fac sport, slăbesc și după aia cine bagă pizza? IO! Și d-astea…cu certurile aferente, cu vaietele la pachet, cu reproșurile la vedere, nu știi să folosești aparatul foto! Ce plm ai lăsat ditai bacșisul la chelnerul ăla incompetent?! Iar ții harta invers!!! De ce dracu nu ai făcut rezervare? Te rog să nu-ți mai ștergi bocancii cu ciorapii mei! Da mami, am făcut poze, acu le trimit pe uatzap. Da mami, iar fumez, sunt plină de spume. Nu vreau decît să mă întorc acasă să stau pe feisbuk să citesc să pun statusuri deștepte să beau bere să ies la bere să piș bere să vomit bere.

Abia aștept.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. de cele mai multe ori concediile sunt îngrozitoare tocmai pentru că muncim atât de mult încât nu mai reuşim să distingem care-i care. sau pentru că vrem musai să ne distrăm în ele, amenințați parcă la orice pas cu decapitarea, dacă nu reuşim asta. concediul e obositor.

Aș putea să tac sau să zic:

