El Padre călare pe șase sute

de când i-a trăznit lu’ blackbloodandpain ideea să meargă cu El Padre al meu călare pe motoare pân’ la Giurgiu, figura paternă n-a mai avut stare. a borfăit-o pe mama la cap toată săptămîna încercînd s-o convingă să salte și ea-n șa. mama n-a vrut, că avea de pus castraveți și cel mai important e că îi era imposibil să-l cuprindă pe El Padre cu brațele din cauză de burtă îmbibată cu meniuri de la KFC și prăjituri. i-am zis și eu, domle, n-are de ce să te apuce femeia, ea e scundă cu mîini scurte, tu ai burta-n față, gonești ca apucatu’, o pierzi dracu’ pe drum și rămînem fără murături de iarnă, stai cuminte. El Padre, insistent mai ceva ca atunci cînd mi-a stabilit tunsoarea într-a opta, liceul apoi facultatea, a-nceput s-o amenințe pe maică-mea că n-o mai lasă să se arunce cu parașuta, că cică de cînd a văzut figura maternă că Udrea s-a aruncat cu parașuta au apucat-o și pe ea bîzdîcii.
Bun, pînă la urmă vine El Padre la mine-acasă, după ce-a făcut schimb de mesaje pe whatssup cu blackbloodandpain de pe la cinci dimineața, așa de agitați erau amîndoi, îmi aduce sacoșe cu mîncare, e îmbujorat tot mai ceva ca o fată mare, poartă tricou cu buzunăraș pentru care am aflat ulterior că a facut mare scandal, că nu știa cu ce să se îmbrace, întîi a vrut cămașă, apoi tricou dar mama i-a dat unul fără buzunăraș, a insistat pentru buzunăraș, pînă la urmă a fost oarecum mulțumit, arăta okeiș. Discută puțin cu mine, îmi zice că mama nu e cool deloc, stă acasă ca un zuzer și-n timpul ăsta îi fugeau ochii după motociclete și eventuali vecini matinali care-ar putea înțelege cît de cool e el. Destul cu vorba, nu mai rezistă emoțiilor, mă lasă în plata domnului și aproape țopăind de bucurie, întreabă „Io cu care merg, cu asta sau cu asta?” Blackbloodandpain i-a dat-o p-aia veche, neagră, de șase sute, orice ar însemna ăia șase sute, că o fi tata șmecher de-i zice lumea Excelență (jur, unu’ l-a sunat zilele trecute și i-a zis Excelență, dacă tata e frun prinț moștenitor exilat atunci mie să-mi spuneți Domniță), dar cum ziceam, merge cam apucat și e riscant pe aia nouă de o mie, orice-ar însemna ăia o mie. Io i-am zis, El Padre, să nu gonești, să fii atent, ai grijă….omul se uita prin mine, îi trepida un călcîi, văd că n-am cu cine discuta, îi zic lu’ blackbloodandpain bă! te ia mama lu’ proces verbal, nu te fugărești cu tata că ăla ești, o-ncasezi! mă ignoră și blackbloodandpain cu mare grație și pleacă amîndoi, vrum-vrum, au trecut iar pe la maică-mea că El Padre voia să se schimbe, era ceva în neregulă la outfit-ul lui, și voia să-l vadă și vecina Gica așa șmecher cu cască și motor de șase sute.
Mda. io am stat cu mama vreo juma de oră la telefon să bîrfim, o doare capul de cît iureș cică o făcut El Padre pe tema asta, îi arăta noaptea mesajele de la blackbloodandpain și după aia se agita tot prin casă că el se duce cu motorul la Giurgiu cît de tare frate și mama e fraieră că nu merge și tot așa. Parcă văd că iar îl apucă ideile, cum îl apucaseră acum cîțiva ani, că vrea și el motor ce plm. Și nu m-ar deranja, dar zău că n-am chef să dau nas în nas cu tata prin vreun bar de roacheri motoriști cînd sunt io mai pătrunsă de senzații și-am praf de zîne-n ochi.

În concluzie, El Padre rulz și my daddy issues fermentează.

el padre

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    dacă nu s-au dus deja zi-le să evite weekendul, e plin de idioţi drumul. şi de biciclişti, unii dintre ei fiind şi idioţi.

  2. cred ca au apucat alt drum, ca s-au intors si cica ‘ce-i da tactu-n pizdaaa valeu’. imi creste inima de bucurie ca painea turceasca

Aș putea să tac sau să zic:

