erase and rewind

nu, nu scriu azi. nu sunt acordată. sunt în lumea mea dar încă buimacă. tare mi-a fost dor, să-mi bag pula. iar am hălăduit, mă urăsc și mă ador când hălăduiesc, oricum aș simți tot mă doare. nu, n-am părăsit perimetrul obișnuit, nu încă, mi-am părăsit doar granițele de clară b. și-am alergat înspre dracu știe ce până mi-a ajuns. un zâmbet purulent nu e semn de sănătate. ca de fiecare dată, înspre oameni e vijelie, dincoace e Budgie, bere și bucurie. și doar știu, fi-mi-ar capu’ să-mi fie, că o să mă întorc mereu în mica mea canapea încropită din două fotolii vechi, între cărțile mele și cele împrumutate, și că oricît de tare m-aș dezamăgi în lupta mea continuă cu biologia, ofensivele hormonale, așteptările speciei și nimfomania incipientă combinată cu fițe sado-maso, tot eu cea dintotdeauna îmi sunt baza. tot eu, cu conversațiile mele pre-adolescență cu creioane colorate și piese de șah. tot eu, cu felul în care privesc prin aer, blurînd intenționat orice om care-mi face purceluși de sânge pe pagină. tot eu, cu speranțele în existența undinelor, salamandrelor, silfelor și gnomilor. tot eu care mă deschid pînă mă crăp ca un portal către un univers paralel mai bun sau mai rău, oricum altfel, cine apucă să intre, bine, cine nu, să-mi arate brățara data viitoare, a, nu i-am dat brățară, e nașpa, nu mai intră.
ca să așezi ceva în țărînă și să fii sigur că nu se răstoarnă, să zicem un ceaun cu fasole, faci întîi o gropiță, nu? dacă ești pisică și te caci, tot o gropiță faci. cine doarme pe perne mari am văzut că face gropiță în ele înainte să bage cornul, eu dorm pe o așchie de pernă sau fără, nu cunosc amănunte. îmi fac și eu gropița mea, un sepulcru de lucru manual, doamna profesoară, să fiu sigură că nu mă scap iar în poiata cu cocoși la prima lună plină. și citesc Elif Shafak, Brunea-Fox, A.R. Deleanu, Fante, Kundera, Shalom Auslander.
și beau bere. hai noroc! cînd ne-o fi mai rău…măcar să apucăm să rîgîim un damf de bere, că tare mă mai unge pe suflet.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Wb 🙂

  2. oh, that’s awkard…n-am adus cadouri 😀

    1. iczs spune:

      Pff nu? Sunt total dezamăgit :)) credeam ca măcar un suvenir, ceva

  3. boemul spune:

    eu mai citesc un blog cu denumirea postării ăsteia :)) cred că ţi-ar plăcea şi ţie, google „camelia bucur”.

    1. asa te dai tu bine pe langa fete? bine, sa nu zici ca-s chitra, intru sa vaz dar mai departe te descurci singurel cu duduia.

Aș putea să tac sau să zic:

