Zaur

N-am spus niciodată că sunt om. Probabil la naștere mă încadram în specie dar au venit ursitoarele și m-au bătut cu urzică vie altoită cu bășina porcului. M-au stricat așadar, nu e vina mea eu n-am habar, când am ochii în poziția clipit închis se vede că-s esențial inocentă. Cum dau cu pleoapa-n sus încep să put a impertinentă.

Tocmai pentru că nu sunt om, sunt zaur. E din cauză cu efect. Și mereu a fost va fi la fel vorba despre mine. cum drace iartă-mă să-i văd pe alții când îmi țin oglindă pe birou să scuip pe ea când mă apucă? și mă apucă întruna, de multe ori mă sperii, sunt scăpată de sub control, dacă mă legi îmi place dar asta nu înseamnă că nu o să rod sfoara și n-o să-ți fac intestinele mănunchi.

În minte am cele mai multe contacte sexuale, cele periferice nu se pun la socoteală. Motive sunt destule, singurul adevărat fiind și cel mai evident, păcat că e un clișeu. în final lupt să mă calific pentru postura de ucenică într-ale preacurviei, d-aia fac vizite zilnice la nervolog. lucreaza la nervul de amor, il amorteste. și după ce-l căsăpește să mi-l dea să-mi fac eu mendrele cu el, să-l calc în picioare și să-l toc mărunt în faze pe care să le uit.

Mai am să mă reculeg. Apoi să aleg dintre curvă și promiscuă varianta doi pentru că nu începe cu „cur” ci cu „pro”. Atitudinea contează!

Nu cer direct psihanaliză, terapie, nici măcar păreri gratis. dar cum toată lumea e expertă în mine știe că vreau să mă cunosc și nimeni nu se abține. Agitată, kinky, pupabilă, ermetică, mohorâtă, abuzată, japiță afurisită, ciudată, neînțeleasă, curvuliță, bețivă, feminină, vulgară, prea masculină, isterică, liniștită, rece, sălbatică, nefutabilă, lipicioasă. Bre, nea Nicule, da’ matale nu ești om, bre…Vezi, musai sunt zaur. Iar pe ei?

Îi las să zică. Las să plece. Las să treacă. Las să mă jignească. Las să mă folosească. Las să stea jos în locul meu. Las să-mi plângă de milă. Las să mă desconsidere. Las să pipăie. Las să intre, las să iasă, las să lovească, las să muște, las să lingă, las să strângă, las să smulgă, la dracu, las să mă fută-n cur, dar ce n-o să las vreodată să-mi facă, și-o să dau peste mână sau la gioale sau la tâmplă dacă se întâmplă, ce n-o să las să-mi ia, să-mi spurce, să-mi pângărească, e dreptul meu de-a fi neom ursit cu vise rele și mult mai important decât asta, n-o să-i las să-mi scuipe niciodată-n bere!

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. kaamsilph spune:

    sa te uiti la frances ha (2012). „undateable”

  2. xiron xin spune:

    ba sa nu uiti ce frumoasa e oglinda lumii sparta sub flegma neomului

    1. rockozaur spune:

      Cioabe toante. N-am eu treabã cu neoame. Bec normal și sunt.

Aș putea să tac sau să zic:

