mic ghid de falomanție pentru dudui

unul dintre motivele pentru care nu am crăpat pe coclauri până acum, deși sunt complet inadaptată la viață, este acela că citesc bine oamenii. în special masculii, pe ăștia îi citesc după cum apucă sticla de bere și cum arată mâna lor pe dânsa. pe sticlă adică. evident că am niște teorii care se trag destul de vag din mitul pulii descrise prin distanța de la degetul mare la arătător sau lungimea degetului mijlociu, cu deosebirea că teoria mea este mult mai complexă, implică forma unghiilor, vizibilitatea venelor, gradul de noduroșenie a nodurilor, pilozitatea și chiar grația gesturilor de a arăta muie sau sign of the horns. mi-e suficient să urmăresc atentă câteva minute dansul mâinii de mascul în jurul punctelor mele de atracție că știu tot, și mai ales dacă vreau să-l fut au ba.
ca să nu piară bunătate de cunoștințe odată cu mine am zis hai bre să împărtășesc din glagorea mea și altora, doar doar oi mai îmbuna-o pe karma.

Khalul o fi cal la el în herghelie, dar io uitându-mă la poze nu rămân prea crăcănată. O fi și din cauză că mă trece o pișare, dar come on…uite ce mânuță îngrijită, aproape delicată, ce contur corect și fără vene proeminente. jason momoa handClar are o pulă frumoasă dar inexpresivă, o pulă atât de pretty că poți să te dai și cu mama lipgloss-ului pe buze, oricum pula lui va arăta mai bine decât botul tău rotunjit pe dânsa. opinia mea profesională este că pula lui Momoa nu e nici prea lungă, nici prea groasă, cu o vagă nuanță rozalie pe căpățână, textură catifelat-satinată, o pulă pe care poți pune pastă de dinți dimineața dacă ești prea mahmură.

Judecând după degetul mare al lui Travis, părerea mea este că pula lui e mai groasă la bază și mai subțirică la vârf. Are un căpșor ca o tichie de pitic. Nu e nici asta de lepădat, presupun că te poți antrena bine pentru supt pe un așa instrument, pentru că nu trebuie să faci gura mare ca la dentist de la început. travis hand Te ocupi o vreme de vârf, apoi, când se încălzesc mușchii, chiar dacă ești noob, ai toate șansele să faci treabă bună.

Pula lui Ville Valo e mânjită cu eyeliner negru de la ochii fanelor sensibile care sunt atât de trv încât nu o sug decât bocind. ville valo hand Tot din categoria mai mult groasă decât lungă, dar nu comentez, sunt de acord și cu Safta și cu Măria din bancul ăla cu Măria care scoate un morcov plin de pământ și zice uite, Safto, așa e și pula lui Ion al meu. Așa de groasă? Nu, așa de murdară.

Eric Addams are pulă de Manowar, se înghite cu noduri. Mi-o imaginez scurtuță și plină de vene. Bronzată la solar.
Și după cum îl văd eu așa, probabil nu ține cont de respirația ta deficitară, el și-o înfundă cât mai adânc să atingă omușorul, ceea ce înseamnă că trebuie să îndese și coițele p-acolo.
eric addams hand

Rob Zombie are o pulă magnifică. Lungă, groasă, cu textură mai degrabă rugoasă și un risc ridicat de a produce iritații. Pula lui Zombie n-are frică de nimic, se bagă cu capul înainte în orice mediu, oricât de sângeros, că d-aia e Rob Zombie. Un tip tare subapreciat din punctul meu vedere, mereu mi-a plăcut de el. My kind of dude.

rob zombie hand

Cu pula lu’ Johnny poți să te tunzi bros. Sau în scări, îți faci breton, serios, dacă pui mâna pe pula lui Depp io sugerez să faci tot ce poți cu ea. Selfie-uri, să tai fin Julienne, să croiești rochii haute-couture, să te duci cu ea în Caraibe. e pula lui Johnny Depp, for Christ’s sake!

johhny depp hand

Runkle are o pulă clasică, mică și îndesată, genul de pulă pe care-ți vine s-o ții numai în căușul palmelor s-o încălzești ca pe o vrăbiuță degerată. Chestia e că mi-e simpatic nenea, așa că l-aș fute oricum, probabil m-aș axa mai mult pe face sitting din cauză de chelie.

runkle hand

Despre morți, numai de bine. Vreau doar să subliniez cât de mult pot cu limba, vorbită sau doar salivândă…fuckinshitcemânăcepulăceom. să se remarce! relieful venelor. E adevărat că la mufă arăta cam retard, adică eu când ascultam TypeONegative eram convinsă că Peter e un fel de magot cu probleme de sănătate ereditare, ceva căsătorii între veri de gradul 1 sau pe-aproape. Dar ce mai conteaza?!

peter steele hand

peter steele dick

Atenție. Această postare este doar un pamflet. Nu am refuzat niciodată un tip doar pentru că avea mâna mică și degete spatulate. L-am refuzat pentru că purta adidași, dar asta e altă treabă.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Ala din poza cu chelu’ seamănă cu Mulder .

Aș putea să tac sau să zic:

