bere

Iei un muritor. îl faci șef peste tot. îi spui că-ți este zeu.
Focus pe mine acum, destul cu zeii, destul cu alții, la naiba cu muritorii au de murit apăi să moară.
și-mi dau drumul la năravuri, mă reflect în tot ce prind, absorb accente și vorbe de văzduh, dansez goală în casă și cânt urât, vai, atât de urât noroc că sunt superbă, părul ondulează-n avalanșe peste altare, cine vrea bate la buci, berea e rece am frigider funcțional și mult jeg în casă, la mine e ca la pirați, cu zei și reguli pe care le încalc împing cutia toracică înainte, am rămas mai săracă de sâni ca înainte și mă plâng, nimeni nu mă ajută, mi se spune că sânii nu contează du-te-n pula mea, cum să nu conteze, contează pentru mine, vreau să-mi iau niște rochițe și nu le iau pentru că n-am sâni, am doar un cur și-l bag în blugi, nimeni nu-mi mai zice brazilianca pentru că l-am micșorat, am micșorat tot de când a venit vara, muncitorii nu mă mai fluieră pe stradă, sunt tristă. Am nevoie de validarea oamenilor muncii cu bitum pe pleoape, am nevoie de cerșetorii care uită că au de cerut un leu ca să se uite la curul meu, nu mă mai bifează nimeni sunt inexistentă. Nu eu sunt soluția. Înseamnă că sunt problema.
Încep să-mi dau drumul în public. Am avut multă rușine, am avut o bulă de jenă pe mărimea mea o purtam zilnic mă rostogoleam prin lume prea repede ca să fiu observată eram flash. Apoi am spart-o, am luat o pulă și mi-am spart bula, puteam să fac aproape orice, gustam tot, am un stomac puternic rezistent nu i se apleacă, doar eu mă aplec când cer circumstanțele și pozițiile, sunt flexibilă, ascult de toate să aibă chitări și tobe. Pentru că-mi place să fiu ciupită și bătută. Nu la cap. Acolo mă bat singură, mă zbat legată-n gânduri. Am visat frumos, eram înfiptă. Se putea sfârși așa de simplu și orgasmic, dar nu, trebuie să dureze mai mult, să-mi văd personalitățile înșirate la căpătâi, ca animăluțele din pluș pe lada patului. Una era ioana a arcului, alții erau masculi, alta era o gospodină, în colț, în dreapta, era pamela anderson în cămașă de forță cupa D. cum dracu să mai faci sex când toți încep să-ți vorbească? Cum să mai fii egoist când toți vor ceva de la tine și nici măcar nu o spun, doar tu crezi că vor și le dai, ca să te validezi? Cum să fii egoist ca la carte când încă nu ai spart toate bulele alea mici din folia de protecție pe care îți dai seama prea târziu că o porți, că-ți înfășoară tot, pizdă cur țâțe inimă?
mi-am dat drumul azi, am cântat am înjurat am dansat am spus pițigăiat că fac ce vreau, și vreau să beau vreau să fumez și să ascult roack și să mă îndrăgostesc de mine pentru că sunt și oamenii cred că nu înțeleg pe bune chestia asta, că fiecare este, și încearcă să o ascundă, e ca și cum ar spune vai dragă ce bine îți stă așa tunsă în scări nu ca mine cu fire despicate, dar nu! E ca tine, e ca mine, e ca fiecare. Nu mai contează oricum o să ajung acolo. Le sparg, futu-le-n cur de bule, le sparg zilnic, cu fiecare zi o bulă mai puțin, nu renunț, nu vreau să nu simt, vreau să mă doară orice și-n același timp să nu mă crăp. Să fiu suficient de călită ca să mă poată arunca oricine de oriunde, ca pe hamptidampti și să țopăi să zic băi ce tare sunt nu mă sparg nu mă ciobesc, poți să-mi faci ce vrei, sunt aici ca să poți fi și tu așa, sunt aici ca să-ți ții ritmul pe mine, sepultura sau analcunt, ce vrei tu, numai nu mă lua cu binișorul pentru că mă irosești și e păcat.
Sunt ca o bere bună, tare și spumoasă pe care o bei prea încet și se-ncălzește, se trezește, răsuflă greu și nu mai știi de ce dracu’ ai dat cinșpe lei pe ea când puteai să-ți iei un draft îndoit cu apă la șase lei care-ți dă numai dureri de cap.

Aș putea să tac sau să zic:

