Rockozaur la roacheri

știi ce fac acum, nu? îmi țin căpățâna într-un fir de gât, bag în mine cafea tare și frunzăresc pozele de la Metalhead Meeting. și-ncă-s bine acum, deși am julituri și vânătăi pe mâini de la aplaudat, coaie, că mi se izbesc inelele de carne și dacă e Moonspell pe scenă eu pot să aplaud până-mi cad degetele, nu contează, acum îs bine că mai devreme am turnat juma de butelcuță cu balsam în păr să-l descâlcesc și-am zăcut mugind ca o vacă d-aia de-i explodează ugerul, așa-mi exploda mie capul și toți rărunchii, n-aveam voce, respiram greu, bâzâiau urechile și cel mai mișto e că nu spun chestiile astea ca să mă plâng ci ca să-mi exprim fericirea și mulțumirea. adică un fel de coaie, cam atât de fain a fost, nu-ș dacă n-oi fi stricat fericirea alora din jurul meu că m-am cam răsfățat, eu vreau jos la roacheri, nu-n tribună, eu nu stau pe scaun, eu vreau să dau din cap, eu vreau să beau, ia-mi bere, dă-mi jetoane, dă-mi țigări, hai să facem pleată da’ de ce nu vrei să facem pleată, cine merge cu mine să facem pleată, să-mi bag pula mă duc singură să fac pleată și nici nu vă dau din ea, noroc că s-au găsit Ioneștii, oameni de bine, să le dea zeii vechi și cei noi sănătate că și-au făcut pomană și m-au luat de mânuță să facem pleată ca roacherii.
da, mi-am luat umeri, coate și capete-n ochișorul stâng, dar nu mă doare, și-n frunte, dar oricum nu gândesc, ce-mi trebuie mie ordine-n neuroni, era să-mi iau două picioare-n cap, a fost foarte mișto, vedeam printre șuvițele de păr tălpile și mi-am ridicat țeasta din…nu-ș ce mișcare de mare efect făceam eu acolo, windmill cred, la timp ca să nu mi se strice bunătate de fățău. mie-mi place de mine la roacheri colo-șa, e frumos, pe scenă sunt băieții care cântă și mie-mi plac tare băieții care cântă, am fost groupie într-o viață anterioară cred, prin jur sunt tot felul de forme păroase, transpirate și zbuciumate pe care nu le bag în seamă, înfig bocancii în pământ, vorba vine, podea, asfalt, mochetă uatever, și-mi fac treaba, în mintea mea sunt doar eu și trupeții, știu cântecelele și fac tot posibilul să aleg stilul de headbang potrivit pentru fiecare, sincronizez pleata, din când în când trag câte-un growl că atât pot și mă simt tare mândră după ce fac asta. cel mai greu e să-mi mențin echilibrul, e extrem de inestetic să cazi din headbang și nu mi s-a întâmplat până acum, cred, doar m-am trezit că iau străini în brațe, nu s-au supărat, ar fi fost și culmea. iar când e rost de mosheală și se-ntâmplă lângă mine, tre să-mi fac treaba cu ochii deschiși, e nasol să fac pleată cu ochii deschiși dar trebuie, că altfel mă izbesc golanii și oi fi io rea dar dacă mă lovești e foarte posibil să mă apuce plânsul. și nu dă bine să plângi la roacheri.
să zic și de Moonspell și Sepultura? să zic cum au cântat, ce sonorizare a fost, chestiuni dintr-astea? nu zic. a fost bine, restul e abureală. iar de dus mă mai duc, cât mă mai ține. și după ce nu mă mai ține, îmi dau drumul, văd eu cum fac să cad pe moale.

Aș putea să tac sau să zic:

