pe cine cred că aș fute și pe cine chiar aș fute din Game of Thrones

am chef să mă joc de-a pe cine aș fute. am ales azi, că-n fiecare zi mă joc asta, câțiva masculi care m-au intrigat în Game of Thrones. Jocul e simplu. Se dorește a se fute un personaj, apoi se vede dacă s-ar fute într-adevăr actorul care-l joacă pe respectivul personaj, pentru a evidenția, bineînțeles, puterea literaturii și a machiajului profi, și libidinoșenia mea.

primul din GOT pe care l-aș fute fără prezervativ e ăsta, Styr. dacă vrea să-și ia biciul și să-nvețe să zică în română gura mare, gura mare…ar fi perfect.

styr got

în realitate omul arată așa. l-aș fute cu prezervativ și probabil doar o singură dată. după aia l-aș ruga să mă mănânce. poate să înceapă de unde vrea el.

sty negot

apoi l-aș fute pe the Hound, de multe ori, cu și fără prezervativ. mor după el de la faza cu puii. plus că a suferit mult, săracu…

hound got

din păcate ar trebui să vină cu niște beri la înaintare dacă vrea futai de orice fel în realitate

hound negot

m-aș lăsa purtata chiar în roabă de Oberyn Martell

oberyn got

dar nici nu l-as vedea dacă ne-am ciocni pe la un concert roack, ba chiar aș vărsa berea lui pe el

oberyn negot

de dragul exoticului m-aș fute cu Khal pe cal, ca Xena în alt serial dar am văzut multe, pot să fac conexiuni

khal got

și l-aș lăsa să-mi facă ce vrea în mașină, de exemplu, dar nu m-aș putea îndrăgosti de el pe bune, doar l-aș arăta prietenelor…

khal negot

pentru că-mi plac bărbații maturi, aș petrece multe nopți cu Ned Stark

nedstark got

și aș face același lucru cu el în realitate, la el acasă, ca să nu mă certe că e mizerie la mine. până când m-ar cere de nevastă și după aia m-aș întoarce în cocina mea.

ned stark negot

pentru că mă doare sufletul când îi văd privirea aia jignită de viață, m-aș urca toată pe Jon Snow

jonsnow got

și l-aș lua cu mine la concertul de sâmbătă, de exemplu, ca să râd de el când îl prind băieții în moshpit

jonsnow negot

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Fără pitic? Pff te temi că îți dă de te julește?:)))

  2. boemul spune:

    mda, dac-aş fi femeie cred c-aş avea gusturi asemănătoare. şi zice bine comentariul de mai sus, bun şi piticul că-i ajunge limba fix până unde trebuie :))

  3. plus că are și capul mare, la o adică poate-l confund naibii cu un megadildo. aș ieși cu piticu’ la bere dar nu-mi place bre, deloc deloc, cred că din cauză că aduce așa a copchil și io nu le am cu plozii.

Aș putea să tac sau să zic:

