că așa zic eu!

io îi zic lu vara asta direct în soare să se lase de prostii și să fie cald fără să mai pișe cerul că nu-i vreme de fițe. e vreme de concert roack și de concediu și de mers la mare pentru că așa zice tot bunul meu simț de care-s capabilă. ca întotdeauna la început de iunie mă apucă o agitație interioară și plec din mine, mă dau dracu’ că m-am plictisit. duamne ferește să se plictisească berbecul din capul meu că nu mai am liniște. nici dracii nu mai au tupeu să mă posede, mă sinuposed cu abnegație, calc pe tăciuni aprinși, îi zic lu satana coaie, ești prost, nu vezi că trec eu?! mă retrag dintre cărți și din scrisul despre cărți, gata și cu hypera, nu mai petrec zile întregi în casă căutând idei și sinonime, îmi iau blugi mulați mărimea 27, sfidez totul, până și formele generoase de iarnă, ce să mai zic de soartă, o sfidez de nu se vede, plec la mare pe treișpe, come on, bring it on! să te văd de ce ești în stare, aruncă-mi treișpe pisici negre în drum și să vezi cum ți le flocăi pe toate de pleacă stuchind, piei, piază rea ce ești, adică eu. nici măcar ploile nu mă deranjează, ce dacă mi se scurge rimelul, sunt mai sexy iar umbrelă nu port din principii sănătoase, așa m-am călit, în ploi și în iarna geroasă din adolescența mea întârziată prin care-am trecut în geacă de motor cu hanorac manowar pe dedesubt, stârnind crucile maică-mii înfofolite-n șubă. în ploaie se întâmplă chestii mișto care țin de cald.
carevasăzică. got myself some sexy jeans, size 27. pentru că sunt atât de bună la orice fac încât și regimul cu alcool inventat de mine dă roade. sâmbătă plănuiesc să dau tot ce mi-a rămas uscat prin fuflet afară, să împrăștii printre roacheri, la locul de sacrificiu unde vor oficia slujba de Metalhead Meeting niște tipi cu care-am crescut de mică, printre beri și coituri întrerupte, moonspellii și sepulturienii. dupi aceea mă bucur de concediu în stilul old school, bere la unșpe dimineața că să-mi fie ziua bună și dau lovitura fatală pe treișpe când o să-mi îngheț sufletul în marea aia pe care-o bănuiesc rece ca o pulă de drac. și după aia să te ții, nimeni și nimic n-o să mai vrea să mă supere, streseze sau calce pe tenișii care deja mi s-au rupt, mai am o pereche nouă, nu-i bai, pentru că vara dau tare cu pumnul. de regulă în masă strigând după bere, dar pot da și altfel. vara am nevoie de multă gheață în suflet pentru că simt prea mult și altfel mă topesc.
așa că picăturile de sânge împrăștiate dracu știe cum și când pe tablourile mele cu pisici sunt pur și simplu niște picături de sânge împrăștiate dracu știe când și cum, în niciun caz semn rău. pentru mine. nu-ș pentru alții.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    vin şi io la Metalhead, o să încerc să te identific după poze.

  2. boemul spune:

    şi acum îmi dau seama că asta a sunat de parc-aş fi stalker :))

  3. vezi că voi fi în spatele tău, înjurându-te că-l ai prea lat și din cauza ta nu-l văd pe Fernando Fernandooo

Aș putea să tac sau să zic:

