când Clara B. scoate ceva pe masă

Să moară calu’, când și-a scos aia autorul pe masă am zis că nu-i adevărat.
Stăteam toți cu coatele printre muchii, beam bere, râgâiam, spuneam porcării, era frumos, intim. Și Clara B. zice hai să vă arăt ceva mișto. Clara B. este ea însăși miștoacă, dacă pot să brodez puțin peste dânsa. Are idei ferme, să le vezi cum sar după două palme, zici că se cutremură două blocuri a câte opt etaje renovate termic, te zdruncină nițel dar după aia vezi colorat ca mira de reglaj de la televizor. Merge ondulat pe două principii ferme, nuanțate-n bronz de Afrodită miceniană: nu se fute decât excelent și nu poartă roz niciodată. Nici măcar la chiloți. E traumatizată-n două locuri, și chiar aproape că nu se vede. La minte și și suflet, dar nimeni nu se uită la așa ceva când Clara B. își ridică un crac peste băncuță ca să stea și ea în rând cu lumea.
Și-atunci a scos, agățat ca vai de el de pachetul de țigări, autorul. Era ceva de să pui copiilor mâna la ochi ca pe vremuri când se difuzau filme erotice. Era ceva atât de indecis încât nimeni nu și-a dat seama că e femeie în loc de bărbat. La propriu, era o femeie în locul unui bărbat, și dacă nu erai miop sau prost puteai să-ți dai seama că avea totuși țâțe. sau dacă aveai palme mai puteai să sesizezi treaba asta, și nu-ți era nu-ș cum să pipăi autorul care ședea cheaun pe masă, îmbrățișând inestetic pachetul de țigări al Clarei B. Altfel, putea fi orice, unul de la masă, era de exemplu acolo unul pletos pe care nu știa nimeni cum îl cheamă dar spunea bancuri mișto așa că-l tolerau, ăla putea fi al nimănui, crezi că i-ar mai fi păsat după șase beri?
Asta e mișto la alcool. Că uiți că tu ești autorul. Eu o am de exemplu pe Clara B. în față, ca pe un sutien cu push up. Mă face să arăt beton. E o mare responsabilitate să faci ceva în viață. Azi, ca să mai zic ceva moralizator, traversam. Se mai întâmplă să traversezi, chiar și celor mai buni. Și cum clipocea liniștitor verdele pietonal și eu pășeam balerină cu pletele-n vânt, văd că unul vrea să mă ucidă. Nu grăbesc pasul, e cea mai mare greșeală asta, să te grăbești în fața morții e nasol pentru că dacă scapi nu o să știi niciodată dacă îți era menit să mori atunci sau era chiar pe bune o greșeală. Mai bine stai așa, ca mine, chilleax. Și ce. Da, eram pe verde clipocind. Și mergeam lejer. Unde pula mea să mă grăbesc, la uzină!? Și fix, băi dar fix, când ăla frânează, se schimbă culoarea și ritmul clipocirii de la intermitent la deloc, eu încep să rag artistic, duamne ce mi-a plăcut, colentina are o acustică demențială pe trecerile de pietoni, fuuuuuuuutuuuuu-ți moooooorțiii-n gura măăăăăă-tiiii…da, încercam să le mai scurtez că totuși la uzină mă aștepta o cafeluță și nu poți-deși e foarte plăcut- să te porcăiești toată ziua pe carosabil, așa, ăla zicea ceva acolo că e roșu, e roșu acu’, pulă bleagă, acu două secunde când era să mă calci clipocea futu-te-n cur, dar îmi pare sorry, nu-l aud că are geamurile ridicate, dacă ești coi prost și friguros vorbește singur, uite, io eram în cămeșă de voal și răcneam frumos, cu growl old school. Gesticulez grațios o muie de james hetfield zicând yeaaaah și plec mai departe, înfruntând băbuțele, cu obrajii zvâcnind a fericire și libertate și pericol, urmează o zi ca toate celelalte. Voi scrie mâine despre cea de azi, s-au întâmplat multe, doi masculi au purtat o discuție lângă mine, eu am auzit, e incredibil duamnelor și domnilor, pizdelor și puliiiilor? E cu i? sau e? cu I zic eu.
Clara B. s-a dus la bere și-a scos autorul pe masă. Lumea a rămas așa. \A/ Cu mîinile ridicate a uimire adică. Apoi totul s-a desfășurat normal, Clara B. bea bere și plânge și iubește și regretă și face tâmpenii ca toată lumea. Ce dacă e doar un personaj? Lumea e doar o lume.

Aș putea să tac sau să zic:

