restanțieră

m-am dus la exorcist și el a venit la mine, a fost o chestie reciprocă și oarecum statică pentru că de fapt niciunul nu se mișcase de pe canapea, singurele care făceau du-te-vino erau degetele lui cârlig încercând să scoată tot de la mine, să extragă mărturisiri, să smulgă detalii, să apuce portofele, să tragă diavolii de coarne, să soarbă răspunsuri la întrebări absurde și cum a fost, ai juisat ai cântat te-ai fandat a rugăciune în fața falozeului, dar pizda, minunata mea aliată în tulburata artă a războiului dintre sexe, se ținea tare și nu scăpa nimic, nici măcar un pussyfart, nici măcar un squirt. mută. Totuși degetele, degetele lungi noduroase o despicau o înfundau o gîtuiau, mi-era milă de ea, plângeam de sus de unde stau eu de regulă și nu pot decât să asist la multe agresiuni fără să mă pot mișca, sunt paralizată de nedumerire, cui să spun, pe cine să rog de puțin ajutor, de multe ori am pur și simplu încredere în pizduță, o las să se descurce cum știe ea mai bine, eu îi urmez exemplul, sunt mută de cuvinte și respir în același ritm în care se contractă mititica. Trebuie să scoată ceva de la mine, mi-a promis. O să te întorc pe dos, mi-a zis. Mi-a arătat victorios pe degete o inimioară rumenă ca un lindicuț, umflată ca o gogoșică, pulsândă ca o furie și i-am zis pune-o la loc, pune-o de unde-ai luat-o, nu vezi că iese roșu din mine, ies la degetele tale ca un tricou la apă, îmi pare rău mi-a zis speriat, am crezut că ne jucăm. M-a privit cu ochii mari, cu ochii lui și cu mulți alții pe care nu știu de unde dracu’ i-a luat, m-a privit cu toți ochii verzi din lume și tot nu vedea nimic, nu vedea cum inimioara lindicuț gogoșică furioasă se tîra ca un melc dezgolit de cochilie înapoi în mine, lăsîndu-i pe degete dîre sîngerii.
iar nenorociții opriseră și apa rece, și apa caldă, în tot blocul.

Aș putea să tac sau să zic:

