Dietă pentru femei rele și bețive

ziceam acu vreo trei săptămâni că-mi iau la rașchetat rotunjimile de braziliancă și mă pun cu bucile pe dietă. că tot mă duc la mare-n câteva zile și am o problemă cu șuncile care trepidează când alerg ca o apucată să mă arunc în valuri. adică din cauza șuncilor vibrânde mă simt nevoită să merg la pas, chestie deprimantă pentru un om care vrea să moară înecat dar bronzat, atunci când i-o fi vremea. și-am început carevasăzică pe dukan, dar m-au trosnit niște crampe de la supradoza de proteine și niște nervi monstruoși de la absența alcoolului. așa că am dezvoltat un regim personal, care dă rezultate și mă face fericită și extrem de generoasă, motiv pentru care îl dezvălui tuturor femeilor bețive și negre-n cerul gurii de la deepthroat. sau de la faptul că-s rele pur și simplu.
în unele zile se mănâncă brînză degresată și piept de pui. de băut se bea bere draft la 6-7 lei în oraș. se fumează un pachet de țigări și se merge pe jos o oră. pentru a evita constipația se bea cu înghițituri mici un ibric de cafea. se citește Bukowski pentru menținerea tonusului.
în alte zile se mănâncă ciuperci întregi din conservă, rucola, porumb neîndulcit și ceapă. la uzină se bea iaurt degresat și cafea. se întăresc astfel mușchii sfincterului pentru că suntem niște doamne-n pula mea și nu ne căcăm la muncă. seara, dacă nu ne invită nimeni la bere, luăm vin. pont…vin alb pentru că nu murdărește dinții, cu concentrație mare de alcool pentru că nu vrem să bem mai mult de o sticlă, doar suntem la regim. preferatul meu e Feteasca Regală Dealu Mare, 13,7% alcool.
în zilele de răsfăț se mănâncă orez cu legume, piept de pui și se bea un sixpack de bere. se pune la cale un plan malefic, care consumă multe calorii. se fumează un pachet întreg de țigări și se scriu tâmpenii pentru că degetele trebuie exersate cel puțin trei-patru ore. se râde intens cu muhahahahaaaaaa după ce reușește planul malefic.
în weekend se bea cola zero din cauză de mahmureală, se ronțăie semințe și se pun întrebări filosofice. a meritat planul malefic? cu certitudine. se pun deci bazele unui nou plan malefic și se începe o sticlă de gin.
zilele se aleg după pofta inimii. planurile la fel. eu personal am slăbit trei kile, mi-am pierdut complet pofta de mâncare și mi-am crescut rezistența la alcool. părul meu arată extraordinar, așa mi-a zis stilista. colegele nu contenesc să mă gratuleze cu remarci, vai ce-ai slăbit, iar filosofia de viață a revenit la normal. paharul nu trebuie să fie niciodată plin sau gol pe jumătate. femeile rele și bețive nu beau jumătăți de măsură. ele au mereu grijă ca paharul să nu se golească nici măcar cu o picătură deși beau constant. e chestie de talent.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Si berea e degresata? La ce scor ai scris ca are 6-7 lei :))

  2. pai din ce stiam, berea nu prea are grasimi…si cum adica, e prea ieftin sau?

Aș putea să tac sau să zic:

