despre mine, Buk și ce-mi pasă

Nu sunt ce par a fi. Nu gândesc ce ar trebui. Nu fac ce scrie pe listă. Nu-mi plac oamenii model, nici căpșunile. Prea dulci. Prefer corcodușele necoapte. Și pe Bukowski.
Am citit azi cărțulia lui Howard Sounes despre Buk. Am aflat niște chestii… Am aflat că Buk era zgârcit și nesuferit cu prietenii, că și-a futut în cur un amic crezând că-i tipă, că s-a căcat pe el după ce Neal Cassidy a condus mașina haotic pe contrasens cu viteză mare, că stropea cu cafea și mânjea cu gălbenuș de ou lucrările trimise de scriitori anonimi revistelor unde se nimerea, întâmplător, să fie factor decizional în procesul publicării, că s-a pișat pe desenele proprii pentru că i se păreau de căcat. Am aflat chestii care mi-au plăcut.
Nu-mi plac chestii făcute să placă altora. Asta e clar, deși nu-mi plac chestiile clare. Prefer nebuloasele sentimentale, confuziile relaționale, dubiile existențiale, double entendre-urile suspecte, asocierile primejdioase, puchinii pigmentați din belșug cu mascara, ridurile săpate de râs, picantul, acrul și durerosul. Îmi place să mă piște, nu suport catifeaua. Îmi place deși-ul, dar-ul, din punctul meu de vedere-ul, ce-ai zice dacă-ul, totuși-ul, hai-ul. Cel mai mult îmi place nu știu-ul.
Dacă le-aș ști pe toate, aș fi zee. Prea multă răspundere, prefer oricând o simplă bere.

Aș putea să tac sau să zic:

