ultimul rege

Gerald e un avocat burtos care se excită când o leagă pe nevastă-sa de pat, aia e mofturoasă și traumatizată de tac-su care-a ejaculat pe chiloțeii ei când era mică, deci îl lovește pe amărâtul de soț în coaie, ăla moare de inimă, vine un câine și-l ronțăie, nebuna aude voci în cap și-l vede pe unul cu brațe lungi pân-la genunchi, îl confundă cu cowboy-ul cosmic, după aia își taie venele cu un pahar ca să-i alunece mâna din cătușă, fuge cu mașina și îi scrie o scrisoare prietenei din adolescență care mirosise ceva necurat în relația ei cu figura paternă. Iar cowboy-ul cosmic era doar un killer dement necrofil și cleptoman care profana morminte și făcea bukkake pe cadavre.
Probabil am citit și am gândit chestii mai penale de-atât că altfel nu-mi explic de ce m-a lăsat rece Jocul lui Gerald. Sunt puțin tristă că îi spun pa-pa lui Stephen King cu ocazia asta, mi-ar fi plăcut să dureze mai mult relația noastră dar dacă nu e în stare să-mi dea fiori prin punctele esențiale, atunci nu merită.
It’s not you, Stephen, it’s your book.

gerald

Aș putea să tac sau să zic:

