când trebuia dar ai murit, Poeteski!

Să te fut, Poeteski, ți-aduci aminte noaptea când ai zis că vii din Narnia și n-ai mai ajuns? Mi-am luat rochiță nouă pentru tine, nu foarte scumpă pentru că ai un început de chelie, dar scurtă și mulată, m-am uns cu beibioil peste tot și m-am uitat toată seara la Game of Thrones. Drumul tău dura mult și programasem o seară de relaxare, ca la spa. Cu șampoane, plasturi anti puncte negre, epilare inghinală și pedichiură meticuloasă. Ceea ce implică manipularea nonagresivă a cuticulelor. Era greu al dracu’, dar mă țineai la curent, cică uite, e șapte, trag fermoarul rucsacului, e șapte juma, ajung la autogară, e opt, am plecat. Ajung dimineața, îmi deschizi ușa, tu ești caldă, eu sunt rece, ne combinăm. Apoi bem și fumăm verde de Ardeal, mâncăm, facem sex ciudat pentru că eu sunt aproape virgin și sadic, ne uităm la filme, te leg de calorifer și comand pizza. M-ai aburit, Poeteski, ca pe o dudă puberă. M-ai futut în cur cu spini, m-ai lăsat să aștept liniștea unui uichend priponită ca o vacă în lanțuri și mi-ai dat cu jetul de Flit în ochi pe la doișpe noaptea. Mi s-a făcut mie rușine de rușinea ta. Mi-ai zis că ești din filme, că șoferul a a avut atac de cord și s-a anulat cursa, că te-ai întors acasă și ți-e dor de mine. De fapt erai plin de bube, organismul tău respingea fericirea și te urâțea mai mult decât era omenește posibil fără fotoșop, doar cu un sistem imunitar dereglat și intoleranță la cur generos, mai generos chiar și decât traumele materne cu care erai blagoslovit din belșug. M-am supărat. De fapt nu m-am supărat, mi-ai zis că nu ajungi, am zis uatever și am terminat de privit episodul GOT. Și a patra bere. Mi-ai remarcat indiferența, femeile de regulă pun întrebări, se agită, fac scandal, eu eram cuminte, eram cool. Nu mai ajungi? Mh. Uarever. Ce fac? Mă uit la serial. Yeah well, shit happens, twice on Sundays. Dar era vineri, Poeteski.
Și pentru că era vineri, am așteptat să termin episodul, apoi am sunat pe cineva cu dinți mici dar suficienți ca să-mi micșoreze bucile peste noapte. Pe care nu-l interesau dramele mele amoroase, doar voia să mi se pișe-n cur și să-mi prepare omletă a doua zi dimineață. Care mă făcea să regret că te înlocuiesc atât de repede, nu trecuse nici măcar jumătate de oră de când m-ai mințit că a leșinat șoferul. Trebuie să recunoști însă că mă mișc repede și știu să-mi aleg oamenii. Sunt un lider înnăscut, știu să-mi deleg orgasmele al naibii de bine. Tu cu ăla, tu cu celălalt. Tu, că ești mai sensibil, te manevrez chiar eu. O Khaleesi nu trebuie să se teamă să-și înmoaie mâinile în smecleul personal.
Dar era vineri, Poeteski, și ai plecat, nu ai ajuns, și te-am înlocuit și mi-a fost bine, și nu știu dacă să regret că nu ai ajuns sau să mă bucur că mi-a fost bine de atâtea ori plus jumătate, și a doua zi l-am ignorat și-am fost rea și indiferentă și-am băut în fiecare oră și-am vorbit cu tine și-am comandat pizza și-am coborât la intrarea din bloc că nu-mi mergea interfonul, am coborât în rochița aia cu pătrățele, fără chiloți pe mine, și l-am luat pe pizza guy și-am urcat sprințară scările în fața lui, cu fesele pătate cu vânătăi și cu o șuviță mustoasă curioasă lipicioasă prelingându-se ondulat printre labii, am pus cutia cu pizza pe masa din bucătărie și l-am plătit pe nenea. Am închis ușa și-am plâns puțin.
Acum constat cu tristețe că a trecut foarte mult timp de când am plâns și am mâncat pizza ultima dată.

Aș putea să tac sau să zic:

