zodiisme

azi am aflat cât de bestială sunt. nu știam. mi se părea că sunt okeish, simpatică spre ravisantă, delicioasă spre obsedantă, dar chiar bestială nu mă gândeam că m-aș putea afla. adică, am trăit o grămadă știind că sunt berbec și atât, pentru că mereu uitam la ce oră îmi zicea mama că m-am născut și nu mi-am calculat nicicând ascendentul. până când m-a luminat Întâia, zice mă. știi ce ascendent am io? ea fiind leoaică. zic, nu. ce ascendent ai? ha. n-o să crezi. am ascendentu-n leu.
adică leu în leu? leul fiind like cea mai tare zodie împreună cu berbecul care sunt eu? fucking shit, te iubesc și mai mult, Întâio!
da, sunt superficială când vine vorba de zodii, am mai zis. să mă scarpin carevasăzică în câlcâiul lui Ahile până nu mai pot.
așa că o sun pe mama, mami, ce faci? la cumpărături, am luat aia aia și ailaltă, bine, când m-ai născut? poftim? la ce oră? aaa…unu. pe la unu, așa. ziua? da. dar cu anestezie cu tot, să fi fost unu și un sfert. bine, lasă că nu mă interesează fracțiile, deci unu ziua. bun.
și mă calculez și cică sunt bestială. berbec cu ascendent în leu. mai tare de atât nu e decât leul în leu sau leul în berbec. din punctul meu de vedere, glumind ofcors, sunt destul de inteligentă ca să glumesc pe tema asta, nu există decât patru zodii care contează. leul, berbecul, vărsătorul și scorpionul. restul, noroc cu ascendenții lor. întâmplător, dacă tot mi-am dat drumul la gură și am niște bere alături, vărsătorii sunt cei mai de treabă. io nu am întâlnit mascul vărsător cu care să nu mă înțeleg. și nu așa, oricum, chiar dacă nu avem ce vorbi, noi tot ne simpatizăm. cu leii, mă înțeleg bine până când vor să mă muște de copane. Întâia nu mușcă tare, că-i sunt simpatică, așa că ne înțelegem. Cu berbecii, totul bine. Ne plăcem ce ne plăcem, până ajungem să ne tolerăm. suntem prea mândri ca să concurăm pe aceeași zodie. Iar scorpionii, well. El Padre. Îl admir dar îl detest. Îl înțeleg dar îl urăsc. Mi-e teamă de el dar îl atac. Scorpionul ar fi de gașcă dacă nu ar fi rău. Berbecul de exemplu nu e rău. Îl duce capul la răutăți dar nu e rău cu bună știință. Și te face până la urmă să înțelegi că e doar un copil exuberant care se bucură că trăiește. Scorpionul e mult prea complex ca să fie în stare de așa o naivitate. Nu mă duc până la nivelul la care să zic că e rău intenționat, dar pe-aproape.
Ce-mi place să fac pe urania.
Restul?
Racul. se împarte pe sexe, femela rac și masculul rac. Femela e de treabă. Ne tolerăm și ne amuzăm. Cu masculii am probleme, clămpăne prea tare din clești și din când în când se ciupesc singuri ca să urle după aia că îi doare. Capricornii sunt în treaba lor, e ca și cum am fi în universuri diferite dar ne mai arătăm din când în când chestii din universul personal, ne amuzăm și mergem mai departe. Săgetătorii mă amuză maxim, îi admir dar nu avem aceleași coordonate. Cu taurii nu mă bag decât dacă sunt masculi că fut bine. Cu gemenii am avut prea rar onoarea ca să-i caracterizez. Cu peștii nu mă bag pentru că put, de fecioare mă feresc, iar cu balanțele nu am ce discuta.
Ce voiam să zic de fapt? Că sunt berbec cu ascendent în leu și mă bucur. pentru că cică sunt sinceră și spontană, da. dacă aș avea un bănuț pentru toate dățile când am uitat să mă ascund sau să mă târăsc pe sub preș, mi-aș lua o pereche de blugi noi. cică sunt amanta zodiacului, așa e. nu simt nevoia să argumentez. că cică dacă te întâlnești cu mine e ca și cum ai fi câștigat la loto, păi da bre, așa e-n pula mea, plus că nu te costă nimic, îmi plătesc singură berea! cică sunt entuziastă, așa e. mă entuziasmez de două-trei ori pe oră, o dată pentru că mă provoc singură să fiu entuziastă, de una-două ori pentru că mi se scoală cheful de entuziasmat pentru că altfel ar fi prea multă plictiseală. dacă nu mă entuziasmează nimeni mă entuziasmez singură, îmi creez entuziasme, evenimente, griji, probleme, sarcini nedorite.
Și tot așa. Concluzia e că știam că-s excepțională dar îmi place când universul conspiră la impresia asta. Iar berile pe care mi le-am oferit ca premiu pentru că aproape-mi cad blugii de pe mine ca urmare a regimului meu excepțional cu proteine, legume, lactate degresate și alcool cât cuprinde, contribuie în mare măsură la aberațiile de mai sus.
Oh, cheers voi cei cu ascendent în Leu.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Io cică-s ras, bre. Deci ne tolerăm și amuzăm, weee. Mie tare-mi place când ne amuzăm…

    1. nush in ce zodiac esti matale ras dar de amuzat e bine. da , bre, da…

      1. rac bre…de la mahmureală

  2. iczs spune:

    Vezi si in ala chinezesc ce animala esti :))))

    1. ntz, ala nu mi place ca s maimutza sau vaca p-acolo si eu vreau sa fiu dragon.

Aș putea să tac sau să zic:

