daddy issues, Stephen King și mahmu

Cel mai mult și mai mult îmi place aspectul meu de divă roack plouată care tropăie indiferentă prin toate bălțile în timp ce-și întinde languros apa prin păr și speră să nu i se fi scurs chiar toată mascara pe sub ochi. Asta ar da un aspect mult prea tragic imaginii și în filmul meu un machiaj se distruge doar în caz de bukkake.
Azi am fost teribil de mahmură, se pare că mă îmbăt grav în absența meniurilor consistente. Era vreo unșpe dimineața și pot confirma, de parcă mai aveam nevoie, mitul care spune că dacă bagi apă după beție te cam îmbeți la loc. Deci m-am jucat pe mahmurește de-a sclava și nu s-ar fi prins nimeni dacă nu aș fi anunțat cu voce tare prin ce stări postbahice trec.
Mă chinui să citesc Stephen King și sunt confuză. Înainte îmi plăcea mai mult. E drept că nu pot compara Apocalipsa sau It cu Jocul lui Gerald, dar cartea asta mă irită la ficat. Până acum am înțeles că ea e prinsă de pat cu cătușe de bărba-su gras urât și mic la pulă, o apucă spumele, cum le apucă în general pe femei din senin, cică nu vrea să se joace de-a curva imobilizată, îi trage lui Gerald un șut în coițe, p-ăla îl lasă inima, moare, vine un câine și-l mănâncă pe bucățele în timp ce tuta aia aude voci în cap și i se scoală traumele semi-incestuoase din copilărie. Adică…ce să spun. Nu rezonez deloc, dar absolut deloc, cu nimic. Poate cu cățelul. Cum de ce, d-aia, că eu am cătușe cu limbuță de siguranță care se acționează lejer, cu un deget, și nu-s chiar atât de proastă încât să cred că dacă-mi fut bărbatul douăjdeani la creier că nu a spălat vasele, ăla o să mă elibereze imediat din cătușe după ce-ncep să urlu la el. Iar traumele din copilărie, cu ta-su care o pipăise la…încă nu știu la ce a pipăit-o, poate citesc mai departe să aflu, să mă scutească…Tata mă mușca de fund când aveam cinci ani, eram plină de vânătăi pe buci și n-am murit. Ba chiar mi-e foarte bine, fără my daddy issues probabil aș fi fost măritată și cu plozi după mine.
deci, ștefănele, nu-ș ce pula mea e cu cartea asta dar mă plictisești și după colț pândesc niște povestiri de Welsh. eu zic să-ți revizuiești atitudinea.

Aș putea să tac sau să zic:

