s-o dus pe pulă

dacă beau tărie mi se înroșesc urechile și nasul. e foarte aiurea. arăt ca un rudolf degerat și masochist care se bucură că a picat feisbukul. pentru că, ladies and gentlemen, it is doooown…dezvolt trăiri mixte, duc dorul pozelor cu tatuate și tatuați, cu roacheri bețivi, tânjesc după un test nou pe buzz thing sau cum se numea, dar mi-e lene să-l caut pe site, îmi plăcea mai mult la botul newsfeed-ului sau cum se numea chestia aia unde apăreau toate chestiile neinteresante care-mi umpleau orele în care eram prea matoală ca să citesc sau să mă port decent în societate, no more imagini cretine de la sarcasm și nu mai știu cum se numea site-ul celălalt pe care-l cadorisisem cu like, așa e, nu-ș pe ce lume trăiesc și ce site-uri vizitez zilnic fără să mă obosesc să le rețin denumirile, unde-s invitațiile la evenimente de care mă doare-n cur, unde-s citatele din Paler și reclamele la cafeaua verde de slăbit, unde-s cover picture-urile pe care și le schimbă nehotărâții friendși, unde-s cântecelele share-uite pe care nu le ascult niciodată pentru că am în uinamp led zep și mi-e nu-ș cum să-i întrerup…și cam atât.
da, nu-ș ce se întâmplă dar presupun că rușii-s de vină. am în casă un potențial soldat care se caută de platfus de câteva zile-ncoace, de când cu amenințarea tuiteristică a lui rogojin ăla, și ce să zic..
mă gândesc să-mi fac breton. ar fi o treabă.

Aș putea să tac sau să zic:

