oh beibi

să zic mai întâi ce-am visat. pe lângă faptul că am visat un episod din Two and a half men, în care apare și Alan Alda tânăr, cum era el în Mash, spre dimineață am făcut sex cu un…am visat-e bine să specific de fiecare dată-că am făcut sex cu un copil foarte zâmbăreț la vreo 1-2 ani. sex e mult spus, pentru că ce făceam eu acolo semăna foarte mult cu bancul ăla în care ursul se șterge la bot cu iepurașul și-l aruncă cât colo. mda, și tocmai când se încinseseră chestiile, plodul mă tratează condescendent și-mi zice -al dracu, mai și vorbea – că mda, a fost interesant la început dar s-a plictisit și pleacă. futu-ți candela și iconostasu’ de copchil răzgâiat, te plictisești, a?
de ce mă enervez? hai mai bine să fac ceva constructiv, iote, să explic visul. îl întreb pe moș gugăl din satul onlain (trăiască templierii români!) și zice așea, că dacă apare copchil în vis urmează neplăcere și boală. adevărul e că mă doare capul dar cred că e de la ginul de aseară. dacă visezi un copil pe care îl legeni înseamnă că afacerea pe care tocmai ai început-o va fi prosperă. i s-a cam legănat capul, nu-ș ce să zic…tre să încep repede o afacere. dacă în vis mângâi un copil înseamnă că ai îndoieli pe care trebuie să le lămurești. cele mai mari îndoieli eu le am! și cea mai tare e așa: dacă ești fată și ai visat un copil mic înseamnă că cineva urmează să te seducă. văleu! și prin fată înțelegem sexul femelesc sau neprihănirea? că în general sunt fată, și dacă am visat ce-am visat înseamnă că cineva urmează să-mi facă ceva mai crâncen decât o simplă seducere. dacă înțelegem neprihănirea înseamnă că nu mă seduce nimeni. uite, asta mă oftică la moș gugăl, că e incert.

și ce voiam să zic de fapt dar am început să analizez vise (evident că voi petrece câteva ore citind niște Jung astăzi ca să mă ajute la descifrare, astea cu moș gugăl sunt de haz, că m-a cam tulburat visul. mie nu-mi plac puradeii! de ce pula mea-i visez, și-n posturi d-astea dubioase? nu-mi convine)

voiam să zic că l-am întrebat pe un cațavenc ce crede dânsul despre căcații de câine pe care i-am văzut lângă blocul meu acum câțiva ani, ornați cu becuri. răspunsul e pe-aici:

http://hyperliteratura.ro/interviu-cu-mihai-radu/

Aș putea să tac sau să zic:

