e nasol

mi-am dat seama că eu nu m-am cântărit înainte să încep regimul. asta e o chestie.
am spălat un pai, din alea prin care sorbi sucul. reciclez. asta e altă chestie.
am început Jocul lui Gerald, de Stephen King și mi-e frică să citesc mai departe. asta e a treia chestie.
lipsa alcoolului dăunează grav chefului meu de viață. asta e cea mai gravă chestie.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    vând paie la preţuri bune :))

  2. băi, era pai bun, de la mecdonalds, nu mai găsești d-astea. n-ai tu paie de calitate…

Aș putea să tac sau să zic:

