Eu și Victoria Beckham

de mâine intru la dietă, deci acum beau bere și ronțăi arahide în căcat portocaliu. n-am mai mâncat spârcâit, ca o domnișoară atentă la calorii, din liceu. și probabil că se vede cu ochiul liber. mă apuc de ducan, n-am stat să citesc exact care cum e treaba, am întrebat-o pe A Hoardei și mi-a rezumat dieta exact pe măsura inteligenței mele, de fapt asta mi-a și plăcut, că pare simplă și nici nu trebuie să gătesc ca să slăbesc, să cumpăr tot felul de prostii, fenicul, rubarbă și alte trăsnăi. cică vreo cinci zile carne și lactate degresate, apoi bag legume. de fapt, A Hoardei a mai zis niște chestii dar le-am ignorat. cum că nu am voie bere, adică dacă ies la bere ce pula mea beau? cola dietetic? da’ io am înnebunit? vreau să slăbesc, nu să fiu nefericită. bine, nu mai iau sixpacku de bere acasă să beau relaxată până adorm, mi se pare decent, și așa am nevoie de o pauză la ficat, dar când ies io acoloșa în pub și-aprind o țigară, cum să beau cola? sau apă plată? nu, nici nu concep așa ceva. și nici nu-s obeză, vreau și io să scap de două-trei kile acolo, să mai încapă și altul pe scaunul meu dacă oi nimeri frodat în aglomerație, ceva.
ieri am fost bolnavă. apropo de mine adică. și am plecat de la uzină că fața mea arăta ca și cum ar fi depășit orizontul evenimentelor unei găuri negre. grimasele mele păreau o farfurie de spaghete scăpată pe jos. călcată în picioare de o haită de lepriconi de bucătărie. eram bufnită rău, probabil răzbunarea copiilor mei neconcepuți începe să mă atingă în sfârșit și de-acu încolo trebuie să mă aștept lunar la niște morți mai mici. în fine, acum că am anunțat și perioada menstruației mele, dacă era careva curios, ce voiam să ziiiic de faaaaapt.
toată viața mea se-nviorează după un de fapt.
cum eram eu așa jigărită și chircită, vai de capul meu, mi-am luat reviste pentru dudui. OK și…Glamoooooour, oh yeah. și-n OK era să plâng la un articol despre Victoria Beckham, Posh Spice adică. tipa e născută în aceeași zi ca mine, ce mă bucur că alt an, foooarte îndepărtat de anul meu de naștere, pfui, și zicea că biata de ea e complexată și acneică și când era mică, pramatiile de copii luau chestii de prin bălți și le aruncau în ea și ea stătea ca proasta și nu zicea nimic, doar își broda complexele ca să-l poată cuceri mai târziu pe beckham. stai să văd ce zodie e ăsta. cică e taur. ciudat, berbecii nu prea se înțeleg cu taurii. mama e taur. bine, că e diferit la femei, până la urmă contează mult și ascendentul. o daaa, îmi place să mă joc cu subiectul zodii. când eram mică și pretențioasă și selectam masculii, dacă nu-mi plăcea unul îl întrebam ce zodie e. rac. aaa, ce nasooool, nu ne potrivim, nu-ți dau numărul de telefon. și racul se chinuia să mă convingă că zodiile-s o prostie. du-te bre, cum să fie prostie?! sunt cea mai bună scuză, cea mai facilă explicație pentru orice și cel mai bun subiect de conversație cu oameni pe care nu-i cunoști prea bine, cu părinții prietenului, cu verișoara unchiului, cu vânzătoarea de la farmacie și cu cea mai bună prietenă. nu-mi zice tu mie d-astea.
rămăsesem la Posh Spice. da, și săraca Posh, e tristă. și complexată. îi e rușine să iasă cu bărba-su pe stradă că ea crede că el e mai sexos decât ea. și mi-a părut rău tare pentru Posh, că e născută în aceeași zi cu mine și o simt așa, ca pe o soră.
acum stau și mă întreb…dacă suntem aceeași zodie, ba chiar aceaași zi de naștere…ce pula mea n-am și io jde milioane de dolari, pe beckham, corpul ăleia și dinții ei?
să-mi bag pula-n zodii, mă bag la dietă cu curul înainte! I wanna ha, I wanna ha, I wanna zigazig…plm…

Aș putea să tac sau să zic:

