masculul care era blondă

vreau să vă zic despre un tip foarte fain, Cosmin Leucuța în speță, care nu s-o ofticat că am zis că are niște teorii despre muieri de-mi vine să-i fut una peste ceafă și că mă apucă spumele pentru că masculul din carte e mega pulărău și ce fute cacă aur după aia. Ba chiar a fost băiat salon și-a stat cu mine la un pahar sau mai multe de ceva alcool, pe feisbuk, că ne strică distanța plm, pentru un interviu despre Laptele negru al mamei. O carte pe care-am smotocit-o de i-au sărit foile, arată mai jerpelită decât un manual de tocilară dar dacă tot s-au tăiat copaci pentru dânsa măcar s-o folosesc cum trebuie, nu s-o țin ca la expoziție să i se vadă cotorul neted. Mbun, și după ce-am citit eu cartea și m-am enervat pe blonda în cauză și m-am ofticat că ea e șomeră și face șoping pe banii părinților și se ține de drame sentimentale, după ce m-am umplut de spume că blonda se duce la New York și se angajează într-o librărie minunată cu un librar genial care se poartă cu clienții exact așa cum merită, așa, după ce-am discutat preț de câteva ore și trei beri cu Cosmin și după ce-am lâncezit amorțită o săptămână pentru că nu eram în stare să scot două vorbe coerente pe gură, nu musai din cauza cărții, doar așa de hristoșiînviați și alte alea, a apărut și recenzia-interviu, în care nu am relatat într-adevăr toată discuția, pentru că am mai și deviat de la traseu cu comentarii de bețivi, dar esențialul s-a filtrat corespunzător…așa
concluzia e că omul a câștigat concursul de debut Adenium, mai are pe țeavă două cărți, că Laptele face parte dintr-o trilogie, iar blonda din capul lui Leucuța scrie chestii geniale. Pe care le găsiți tot în carte.
Gata.

Aș putea să tac sau să zic:

