nu vreau cuc nici păsărică

Câteodată îmi amorțește deprimarea și trebuie s-o încordez de două trei ori, s-o flutur prin aer până începe să circule ca de obicei în curul gol prin casă. Tehnica uzuală este cea a zilelor de vampirism în care mă hrănesc doar cu luciul roșu al unghiilor, câteva lipii îmblănite-n ketchup și cartofi prăjiți, jde beri și lapte de capră că mor după el. când am ziua de vampiră nu vorbesc decât în mormăituri, cobor storurile, fumez și dau o singură bășină în cameră, când mă apucă iar să fac pârțuri le duc frumos la baie și trag apa după ele, așa cum fac din fragedă prostie. Ascult tristețuri, în ultima zi depresivă din luna asta am ascultat de exemplu sopor aeternus și la a cincea melodie care nu-ș cum se chema, am izbucnit într-un plâns de pe altă lume, din senin că citeam zeruya shalev și gagica nu-mi place aproape deloc, un plâns d-ăla super fain, fără motive, plâns ca un squirt proaspăt care m-a lăsat stoarsă pe canapea, perfect conștientă că ființa Anna Varney Cantodea este ceva…
Nu-ș ce.
Eram destul de mică, dar țin minte o fază dintr-un film. Faza e așa. O ea blondă goală stă pe un scaun, un el în picioare, în halat și cu un fel de freză. Sau poate era aparat de tatuat? O înțeapă cu freza aia care pare-mi-se avea și un motoraș care făcea brmmbrmmmbrmmm. În sâni sau deasupra lor. Pe ea o doare dar nu asta mă interesa pe mine ci felul în care vălurea carnea. Avea femeia aia o carne incredibilă. Carnea ei era fruntea mea și zgomotul mă lovea cu pula peste ochi. Îmi venea să clipesc la fiecare trepidație. nu-mi pot da seama ce film era sau dacă a fost un vis. Dar Cantodea mi-a amintit de durerea mea urmărind cumva acele imagini.
Apoi, eram mai mărișoară, chiar măricică bine că aveam și net, futusem ceva la viața mea, curul era impresionant. Mă rog. Nu-ș cum am ajuns să mă uit la poze cu niște emokizi suferinzi care se tăiau cu lama, dar nu așa, oricum. Cum m-am tăiat io în cimitir, ditai pizda de am și acum cicatricea. Altfel. în baie, înconjurată de multe recipiente pentru sânge, era o ființă, nu mai știu de ce sex, care își tăia bucăți dintr-însa, le poza, pereții băii erau plini de sânge, mă rog. Nu asta m-a impresionat. Ci nevoia mea de a ascunde măcelul ăla, cum să fac să nu mă prindă, să șterg pereții, să lipesc pielea, să găsesc scuze, o acoperire, un plan de evadare, un plan pentru a nu muri și o plăcere care guverna peste ligheanul cu sânge, plăcerea despicării și a scotocirii intense când știi că urmează să fii descoperit. știi unde simțeam toată chestia asta?acolo unde voma se confundă cu orgasmul și seamănă cu nerăbdarea, acolo unde dacă nu apeși puțin dai pe dinafară, acolo unde dacă freci se umflă, dar mai ales acolo unde dacă tai sângerezi. Iar Cantodea mi-a amintit și de imaginile astea și de eroticul thanatic musai însângerat.
Ei, și au mai fost niște amintiri din aceeași gamă, am mai zis, adunatul sângelui lui Armand Călinescu cu ceșcuța, băgatul de sârmă în nas Ceaușeștilor decedați, mama decapitându-l pe tata, apoi visul recurent al mortului ascuns sub patul meu. Niciodată nu am înțeles de ce mamele adolescente care-și omoară pruncii îi aruncă în ghena de la blocul lor. Mă rog, dacă ar fi fost deștepte n-ar fi rămas borțoase la șaișpe ani. E lesne de imaginat cât mi-a plăcut scena în care Jaime o violează pe soră-sa lângă fiul lor mort întins pe masă. Și nu e spoiler, trebuia să fi văzut episodul ăsta până acum! Despre ce vorbeam?
Despre Sopor Aeternus. Și persoana Cantodea. Care ar prefera să nu aibă nici pizdă, nici pulă, doar o găurică pe unde să facă pipi. Numai când scriu asta simt așa o… fuckin shit, am ceva parafilii pe conștiință. În fine. Foarte interesantă muzica. Trezește ceva în oameni…

Aș putea să tac sau să zic:

