unii moare și pe altu-n poolă-l doare

Ce fac în loc să fac ce mi-am propus și cam cât de tare mă doare-n cur de asta? Suflu o unghie să se usuce lacul Rock’nRoll, mă gândesc să-mi montez oușorul vibrator vreo două ore dar ultima dată când am făcut asta nu mai puteam nici să stau pe scaun de sensibilă ce devenisem, mă mai gândesc să ies până la chioșc pentru țigarete și bere că sticla de vin s-o dus, adevărul e că am și făcut multe, I made myself a pretty girl, păi dacă mi-am pus și bandă dintr-aia cu argilă de scos puntele negre de pe nas, apăi pula mea, sunt ravisantă. Ascult hituri roack, ceva manson, ceva bulletformyvallentine, habar nu am ce ideea e că am nevoie de ceva cu glitter, mintea mea e alunecoasă de la smecleu, am un interviu de prelucrat, mereu am câte un interviu de prelucrat ceea ce e stupid pentru că sunt mizantroapă, știu. Dar chiar am, unul gata, mai trebuie doar aranjat și nu știu cum, și unul în așteptare, tot aștept răspunsurile, visez noaptea că subiectul interviului mă rușinează public și refuză să răspundă la întrebări, visul ăsta împreună cu cel în care sunt posedată și care e recurent, ha, reCURent muhaha, de o entitate feminină rea și-a dracu (i-am zis maică-mii de visul ăsta cu entitatea muierească de mă vrea și s-a speriat, eu mă sperii mai tare de visul cu subiectul interviului, dă-i în pula mea pe draci, ăsta e de la cațavencii!)mă tulbură noapte de noapte, mă trezesc, notez ce-mi amintesc și mă culc incitată la loc. Ce năsuc fin am. M-am uitat la GoT, m-am uitat la True Detective, duamne, ce Poeteski poate să fie Rust…poate nu e, dar în episodul trei are un maio jegos și un mers poeteskian, mirosul ăla, pff…trei mirosuri m-au marcat pe viață. primul, miros de mascul, miros lemnos, puțin uleios și cald fierbinte, mmmm. Next, miros de mascul, uscat, vag usturoiat, sculptat, osos. Al treilea, miros de hugo boss, cinci milioane stecla de parfum, da’ ce plm, nu pot să fut fără parfum?
Joffrey o murit și viața e frumoasă!
L.E. E kind of nice să te duci la megaimaj fără chiloți pe tine, adică doar în blugi. Musiu Levi a fost om dăștept.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    i like GoT too 🙂

Aș putea să tac sau să zic:

