țâțe vs cur

am stabilit, îmi plac mai mult țâțele decât cururile. ezitam de ceva vreme să mă decid, mintea îmi spunea că ar trebui să fiu de partea curului ca să-l promovez astfel și pe al meu, dar pizda, care mi-a fost probabil pulă în viața anterioară, avea altă părere. și când fusei mai devreme până la mall, că ziua bună de concediu se cunoaște de dimineață, (apropo, am luat suporturi din lemn în formă de cocoșei pentru ouă, lac de unghii roșu roșu pe nume Rock’nRoll, o sticlă de vin cu 13,5% alcool și cu nume franțuzesc și-am câștigat o cafea, aha aha, am câștigat o cafea) ori am văzut o duduie cu doi cotoi în călduri sub bluză, ori mergea ea prea repede și i se zdruncinau țâțele nesimțit de tare, ori nu-ș ce dracu dar m-a luat așa o căldură pe dedesubt și-am zis dude, țâțele-s mai tari decât cururile, că nu mă excit pe stradă când văd un cur fain, din contră, îl analizez, măsor din priviri, compar cu al meu, orice numai de iecscitat nu mă iecscit și uite asta cu cotoii ei ce-mi face așa matinal. în plus, bucile n-au sfârcuri, iar sfârcurile-s like…cele mai șmechere componente umane în afară de pulă și clitoris. ca să nu mai spun că țâțele cărora li se vede curbura chiar dacă stai în spatele duduii sunt fenomenale, dar cururile cărora li se vede curbura când stai în fața duduii sunt doar late și atât.
bunișor vinul ăsta, e din 2011 cică și trebuie să-l consum lângă carne roșie. mhm. dar două felii de pîine cu peanut butter și jelly ce-au?! au pe dracu, n-au nimic că le-am mâncat și-s tocmai bune cu vin. vezi, asta-mi place mie la concediu, că pot să beau de dimineață.

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Titi is the best, atâtea forme si dimensiuni de nu te plictisești niciodată sa le privesti…macar 🙂

  2. exac. adică eu mă uit la ale mele cel puțin zece minute zilnic, și au doar două forme, forma dinainte de ovulație și forma post ovulație. forma post ovulație e mai mare, mă uit cam un sfert de oră pe zi la țâțele post ovulație.

  3. io subscriu la ce-ai zis, știi doar.

  4. da bre, dacă e frodat război între țâțe și cur, îmi dai și mie o țâță de la matale să-mpung vrăjmașii cu sfârcu-n cur 😀

Aș putea să tac sau să zic:

