It’s jelly time!

peanut butter jelly time, peanut butter jelly time uuu aaa uu aaa, pfoa, știi cum dansez pe bucata asta, ca o lebădă după ce-a petrecut două ore la cozi, o coadă la poștă, una la evidența poporului, două ore la cozi atentă să nu mi se șteargă rujul și gloss-ul de pe buze ca să ies priti-priti în poza de bolentin, am ieșit mai mult bursucă decât priti, iar mă făcea El Padre să râd, nu-i convenea că-mi stătea părul heavy metal pe față, am început să dau din mâini, am stricat poza, am făcut alta, mă pufnea râsul, bine măcar că nu s-a mai lins el Padre pe buze ca data trecută ca să-mi arate cum să le dau luciu…da, de asta eram eu atentă să nu mi se șteargă lipgloss-ul, o singură dată în viață îți poți vedea tatăl lingându-se lasciv pe buze ca să te-nvețe cum să fii atractivă în poza de buletin. După aia dezvolți o personalitate dubioasă și ambiții sado-maso. peanut butter jeeellly, peanut butter jeeeely, evident că la ambele cozi mi s-au băgat niște exemplare în față, primul exemplar avea 100 de ani, 50 de cm si niciun dinte în gură, bașca era și surd, un exemplar de babă care a mimat perfect jocul de-a nu te aud nu te aud pe care-l practic și eu uneori, dar din alte motive, când îi spuneam râzând că ar fi fost drăguț să mă întrebe dacă îi dau voie să-și rezolve problema înaintea mea, că i-aș fi dat. serios i-aș fi dat, am citit aseară Cele patruzeci de legi ale iubirii, Elif Shafak și sunt adepta sufismului mai nou. Al doilea exemplar m-a cam enervat dar urma să intru la poză și pentru că sunt și sufită am renunțat la nervi. ce rost avea să mă pun în dinți, și-așa sunt puțini. peanut butter.
acum trebuie să fac ordine în casă că vine mama să purcedem la curățenia de primăvară. un fel de pre-curățenie. preacurățenia de primăvară. din prepuțul primăverii. ia uite, tocmai ce mă sună șefa să mă-ntrebe chestii de muncă. știi ce i-am zis? i-am zis că domle, nu știu.
SUNT ÎN CONCEDIU!
peanut butter jelly time, peanut butter jeeeelllyyy

Aș putea să tac sau să zic:

