leșinături

Mă pricep la ceva. Surprinzător, dar chiar mă pricep la gestionarea leșinurilor personale. Mi-am amintit calitatea asta urmărind ca țâșpă persoană cum o duduiță în rochiță, fragilă ca un bibilou, se leșina din cauză de aer închis pompat cu fum de țigară la o lansare de carte. A fost presiunea prea mare, surplus de metafore, nu-ș ce-a fost că eu m-am retras spre ieșire, ca de obicei, sunt adepta extremelor, și la masă mă pun în colț chit că nu mă mai mărit, în liceu mâzgăleam în fund o bancă, urc doar în primul sau ultimul vagon de metrou și la mare aleg primul șezlong din stânga. Realizez acum că scrumez de câteva minute în doza plină cu bere. Asta e, șterg scrumul de pe buza dozei cu șervețelul cu care mi-am stors mucii și beau liniștită, ce mi se poate întâmpla. Bun. Ziceam de leșinuri. E mare chestie să știi când te apucă și cum să-l domolești. Eu leșin din te miri ce. menstruație, sărit peste mese, aglomerație, fumat excesiv, dulap căzut peste picior și futut în cur. Să le luăm pe rând că-mi place să țin evidențe. la menstruație am leșinat că m-a apucat sensibilețea în fața sângelui, eram trezită matinal și m-a afectat. M-am dus cadaverică la mama și-am leșinat pe scaun în bucătărie, săraca mami m-a tot șters pe față cu niște chiloți uzi că tocmai scosese un rând de rufe din mașină. Cu mesele, fițe de fotomodel, ce să zic, aveam opșpe anișori și curul mare, nu mâncam și într-o seară am chicat ca mazărea ieșind din metrou, m-am trezit cu conductorul punându-mă patern pe scaun, că îi picasem în raza vizuală, și cu o tanti trăgându-mă pe vene. Tanti asta m-a dus până acasă și intenționa să aibă o discuție cu ai mei că m-a văzut tăiată pe brațe, în tricou cu draci pe mine și machiată cu mult negru la ochi, da, aveam cearcăne de-atunci. Numai că tăieturile erau zgârieturi de pisică, mulțumesc, Giacomo, și am fentat-o cumva de nu a mai urcat la ai mei, sunt bine tanti, vă foarte apreciez. Cu aglomerația a fost enervant, am sculat pe cineva de pe scaun, vă rog, leșin, îmi dați voie, priviri circumspecte, eram deja în picaj când s-a ridicat, noroc cu fundul mare că a luat-o înainte și s-a pus singur pe scaun, să nu dau cu capul de tocurile corporatistelor. Mi-au oferit oamenii apă, nu mersi, deja eram oarecum versată, am coborât singurică și mi-am luat ceva dulce, că asta tre să bei, apă cu zahăr, în lipsă merge și un pepsi. Cu fumatul a fost tot enervant, aveam un curs cu Gogoneață, de nervi am fumat la xerox vreo cinci viceroy sudate, am intrat în ase și m-am pus pe scări că nu puteam să mai merg, am zis să leșin în liniște. și-a venit un prof și mi-a zis donșoară scările nu-s pentru stat sunt pentru urcat și-am mormăit lasă-mă-n pace și am leșinat în mine, m-am trezit și m-am dus acasă, aproape m-a ucis facultatea aia. Cu dulapul a fost de fapt după dulap, după operație, a doua zi, m-a apucat pișarea, venise mama să aibă grijă de odor, hai să mă piș, hai, șchiopătam în cadru, zic vezi că leșin, adu un scaun, mama fuge pe coridor, strigă la asistente, asistentele pula că dormeau, eu mă abțineam de zor dar până când. Până vine asistenta Mia cu un scaun de birou și mă împinge în el pe coridor și după aia mă ceartă că plec din salon cu tensiunea mică, bașca mă mai și amenință că-mi pune scutece sau trec la nivelul ploscă. De-a dracu ce sunt, după o oră m-am dus și m-am căcat la budă. m-am căcat fantomă dar orișicât. Așa. Cu fututul în cur. Păi ce să zic. Doare. și de regulă faza futut în cur presupune și băut mult, dacă beau și mă fut clar nu mănânc, și dacă ajunsesem la cur clar mă futeam de prea mult timp ca să mai am ceva în stomac. Ei, și cum eram io cu capu-n robineți în cadă, de la apa fierbinte și durerea din cur m-a luat așa cu leșin că m-am retras din combinație, am zis scurt vezi că leșin, pa, și m-am extins pe canapea vreun sfert de oră, cât să-mi pun intestinul la loc și să comand încă o bere, că-n lipsă de apă cu zahăr sau pepsi, merge și berea.
și multe, multe altele au mai fost. De la iarbă, am colapsat pe plajă, noaptea, voiam să mor, apoi m-am dezbrăcat complet m-am dus să înot și când să ies nu mai găseam niciun cunoscut, io în pufa goală, cam friguț, în fine. Sau de la supradoză de bere, de-am căzut de-a berbeleacul pe scări la budă în clubA.
Astea sunt leșinurile cărora nu le-am făcut față. că alea pe care le-am fentat sunt mult prea multe. și m-a cam luat cu leșin la stomac, că n-am mâncat și-am băut și bere și de-a dreacu ce e chielea pe mine, mă duc să mă fut și-n cur. Să văd cum gestionez asta! I dare myself!

Aș putea să tac sau să zic:

