zicere de văzduh

Cine nu papă bătăturică nu primește ochișor.

în traducere, am un teanc de cărți de-mi curge saliva printre dinți când mă holbez la ele, John Fante, două Elif Shafak, Paul Auster, Dino Buzatti, Zeruya Shalev. teancul ăsta îl am la dreapta mea. în față am cafeaua. m-a durut tare capul mai devreme și eu nu iau medicamente, ca-n cântecelul ăla cu stau, beau, nu dansez, nu, nu dansez (e ceva hipitihop, nu-ș cine performează), eu stau, beau cafea, nu iau pastile, nu, nu iau pastile, prefer să mă tratez alopat, să pier pe limba mea că fac cea mai tare și amară cafea ever. ei, la stânga mea am două cărticele neaoșe, grosuțe, prea grosuțe, tinerele și destul de îmbibate cu pulă pizdă coaie, cum îmi place mie, un Cosmin Leucuța și un Mihai Radu. am citit juma din fiecare dar știi cum?! pe șestache, să nu se prindă, trag cu ochiul la teancul din dreapta. mă excit. mă ia cu tremurici. mi se aburesc ochelarii (mi i-am pus, am zis io că poate mă doare capul că n-am mai purtat ochelarii de câteva luni). îi șterg cu un colț de cămașă și revin la lectură, acum văd că m-a cam prins Mihai Radu, are niște faze la care chiar râd, unele la care mă umflu de nervi și altele în care nu-ș ce pula mea să zic, dau pagina. iar Leucuța a fost okeish așa, prima jumătate, să văd mai încolo ce zice, și el joacă alba neagra cu mine, ba-mi place, ba nu-mi place, ba mă apucă spumele că are niște teorii despre muieri de-mi vine să-i fut una peste ceafă, iar mă apucă spumele pentru că evident masculul din carte e mega pulărău și ce fute cacă aur după aia, dar în ansamblu, merje. ce să zic.

păi, ce-am zis mai sus. nu pap bătăturică, pula ochișor.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Cosmin Leucuţa spune:

    :)) cea mai sinceră recenzie pe care am primit-o până acuma. să îmi spui şi finalul ei
    p.s. mersi pentru efort, ştiu că lectura e grea

  2. ha! te-am prins că te gugălești 😀 îți zic și cu ce gust rămân în gură la final, că-mi place să termin.

  3. Cosmin Leucuţa spune:

    de fapt, am o prietenă care mă gugăleşte prin cele mai ciudate locuri şi mă anunţă despre rezultate 🙂 păi termină, şi zi-mi ce gust a(m)are :))

Aș putea să tac sau să zic:

