dacă dă sfântul nebuniilor incipiente să!

Aseară m-am deghizat în curvă, cizme înalte, fustă mini, ruj roșu, pregătită cu pachetul de țigări slim menthol, părul înfoiat, unghiile date cu roșu de burgundia…serios, și m-am dus la concert roack. unde n-am făcut prea multe, nu sunt obișnuită cu tocuri de 5 centimetri și mi-a plăcut mai mult să stau pe canapeluță, picior peste picior, până mi-au amorțit picioarele pe rând și m-am cam crăcănat dar nu vedea nimeni că eram îmbeznată. în plus, dacă mă ridicam mi se vedea burtoiul de bere că de regulă mi-l sug, încordez mușchii, mă încăpățânez să-mi neg lenea și șuncile, dar după patru beri dacă mi-l sugeam crăpam. și-așa, ajunsul meu la baie e mereu un quest foarte dificil, necesit companie și chiar cu ajutoare (mulțumesc, Întâia!) tot intru prin alte locuri și bineînțeles mă duc chitită la băieți, din cauză de subconștient pervers și proastă orientare.

Bun, și-au cântat niște băieți sempateci, Ad Hoc se cheamă ei și le zic ca-n tavernele de demult, tare demult, de când făcea plopul pere și eu beam bere după bere, pentru că nu concep să nu fi fost bețivă și-n viețile precedente. știi cum, ești în tavernă, ai barbă și nu te-ai spălat de un an, ai crustă la cur, bei mied din halbă de lut, tragi o duduie blondă de țâțe, te cerți cu alt bărbos pletos pe subiectul care armă e mai bună, securea sau toporul, vine unul slăbănog cu urechi ascuțite, zice că e arcul și te apucă dracii, Ad Hoc cântă și tu bați din picior, bați din picior, la un moment dat te ridici și-l bați pe slăbănog cu arcul în cap. cam așa cântă băieții ăștia.

dupi aia o cântatără Kratos, m-am deprimat la infinit, am început să elimin berea printr-o tristețe vehementă dar sănătoasă, am observat că pufarina a mușcat din dres și mi-a produs o a treia găurică între picioare, și-am zis că gata, mergem să mâncăm că ne e foame. mwell, trupele de le-am apucat nu pot să zic că-s tocmai pe felia mea, d-aia m-am și îmbrăcat în curvă, e o chestie subtilă aici dacă mai contează, dar nu pot nici să zic că nu mi-au plăcut.

și-acum să trec la ce voiam să spun de fapt. voiam să spun, fără absolut nicio legătură cu nimic din ce-am bălmăjit mai sus, despre cartea lui Elif Shafak, Sfântul nebuniilor incipiente, și despre cum m-am chinuit să scriu chestia asta timp de două săptămâni, printre lacrimi, pumni în pereți- păcat că am pereții dublați cu polistiren și nu doare, gânduri sinucigașe, priviri insistente în gol, pentru că mi-a plăcut atât de mult cartea și nu aveam cuvintele și rețeta aranjării lor în așa fel încât să mă exprim cum trebuie. și mai aveam și alți pitici pe creier care-ncropiseră o horă nesimțită. acum mi-a trecut, copacii au înflorit, e cald și a început să mă doară în cur și să-mi placă iar să trăiesc, așa nemulțumitor cum o fac eu, dar merge. deocamdată merge.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. kaamsilph spune:

    „Pentru că dacă vrei să ucizi ceva în viață, fie un coș sau un suflet, este suficient să-l înconjori cu ziduri groase; se va usca și va muri. Dacă ne înconjurăm cu imagini în oglindă, fără să realizăm conexiuni cu lumea din afara coconului nostru cultural, ne vom usca pe interior.” foarte misto spus/scris. si totodata iti sustine vestimentatia si look-ul de care spui tu ca ar fi de curva. daca tot te-ai imbracat si aranjat, la ce bun sa stai in casa in fata oglinzii? :))
    in alta ordine de idei, daca nu e secret, nu-mi spui si mie ce firma si ce numar e rosul ala de burgundia? ca suna tare bine.

    1. dap, Elif Shafak are darul vorbelor, tare-mi place de ea.
      nu-ș dacă ai văzut-o în conferința TED de unde am extras citatul,e o plăcere să o asculți, uite aici link-ul: http://www.ted.com/talks/elif_shafak_the_politics_of_fiction
      iar roșul de burgundia, hm, nu-ș dacă e tocmai de burgundia, mie așa-mi pare dar nu mă pricep la culori, confund blonzii cu șatenii deci nu poți pune bază pe mine, tu decizi ce și cum, e Rimmel Salon Pro 391, ăsta e numele de fată 😀

  2. kaamsilph spune:

    multam de link, chiar ca are darul vorbelor, tre’ sa-i caut cartea.
    caut si oja, sa vedem ce-i cu burgundia asta 😀

Aș putea să tac sau să zic:

