orgasmatronel

mi-am luat vibrator pentru căpățână. ăsta e mișto că se ocupă și de coafat, tapează părul mai ceva ca după un futai cu tras de plete pe-ntuneric. Mi-arunc balsamul pentru volum, de-acum folosesc orgasmatronul. Instrumentul în sine arată ca un tel de bătut albușuri, și cum eu mi-am luat pe baterii că rezist mai mult decât îmi rezistă mâna, mă gândesc că poate fi folosit și pe post de mixer dacă pleci cu el în concediu și ai chef de bezea după saună.

orgasmatron

l-am cunoscut de fapt acum câteva luni, la o cină târzie cu mămăligă, carne de berbecuț și cartofi prăjți, eram în mediu străin și m-am trezit cu el în cap, am început să gem ca tory lane și mi se sculaseră toți perii de pe mine în disperare, a fost dragoste la prima frecare. M-am surprins de multe ori gândindu-mă nostalgică la senzațiile pre-mămăligă din seara cu pricina și-am zis, domle, așa ceva nu e cu putință, I must have that shit, that’s the best shit! și e un shit de te caci pe tine, bine, dacă ai scalpul sensibil că altfel cică e doar o chestie care te zgârie pe cap dar ăsta e doar un rant de la oameni insensibili și răutăcioși. am un defect, mă excit la absolut orice atingere care nu survine în metrou din cauză de înghesuială, dacă mă simt mângâiată în ceșcuțele genunchilor, pe ceafă,  gât, brațe, aripioarele nasului, între sprâncene, palme, încheieturi, tălpi, nu mai zic de zona inghinală, intra-inghinală, sâni sau buci care sunt erogene că așa zice la manualul de femelă. Juma din conversația mea intimă se reduce la îndemnuri de genul fă-mi la …. . fill in the blanks. activitatea neuronală scade sub zero, nu mă pot concentra nici cât să-mi  amintesc vârsta reală și mă cheamă Curcubeu. Dacă mă ameninți cu masaj meticulos integral fac orice. Dau în cap la oameni, pun bandă adezivă pe pisici, arunc resturile menajere pe fereastră, fac orice. numai să-mi faci. You fuckin bitch, you fuckin whore, that’s me.

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Interesant extraterestru sau caracatita, ce o fi 🙂

  2. o caracatiță extraterestră generatoare de plăcere

  3. boemul spune:

    dreacu mai ascultă Motorhead sau Sepultura după postarea asta!!!

    1. ti oi fi stricat cheful sau din contra? numai sensibilitate la vikingii astia, domle…

Aș putea să tac sau să zic:

