scrofiță

cât de urât mănânc eu și cât de puțin mă interesează defectul ăsta? foarte și foarte. păi azi de exemplu îmi serveam cornul cu finetti as usual, prăvălită în scaun la victoriei, întârziind cu bună știință la uzină. las metrourile să treacă afișând o relaxare de occidental, știu că nu se termină și mai vin altele, ce rost are să mă înghesui și să mănânc atârnată de bară? n-are. așa că molfăi și câte o bucată din punga ambalaj, citesc sau butonez, depinde ce chef am, acum că a venit vara n-am chef de citit, sunt o scroafă și dorm pe cărți, nu-s în stare să scriu nici două cuvinte despre o carte genială mă! despre Elif Shafak și sfântul nebuniilor incipiente, dar ascult Queensryche că unul din personaje bagă în playlist și SuiteSisterMary și deh…intru în atmosferă, poate mă podidește inspirația. unde voiam să ajung, la uzină clar nu, but uatever, așa. mi-am întins ciocolata-n păr. proaspăt spălat, evident. nici nu mi-am văzut degetele pline de cremă maro, pleata flutura în vântul dat de ultimul metrou, o așez și iată, oh holy shit, mă aflam în public mânjită la gură și pe păr cu finetti. primul instinct, să mă șterg pe blugi. că eu așa fac în cocina mea, mă șterg pe mine, prea departe-s prosoapele. m-am oprit la timp și-am meditat cam un minut pe ceas la o soluție. ce pula mea face un om normal plin de ciocolată pe mâini, în public. se șterge cu un șervețel! aha! întâmplător, aveam. nu-ș de ce, că niciodată nu am șervețele. fetele celelalte poartă șervețele umede și uscate mereu, că pufarina trebuie ștearsă bine, uscată și tamponată ca să nu se revolte în caz că n-au la buda din cârciumă, pardon, cafenea, hârtie igienică. eu nu port că îmi place s-o scutur. după ce-o scutur mă uit la buci. în baia de la cărturești, de jos, au oglinda poziționată perfect, mereu îmi analizez curul acolo. în fine, long story short, am făcut ce trebuia să fac, adică să-mi curăț ciocolata de pe mine. dar m-a afectat ceva evenimentul în cauză. și-am început să-mi amintesc chestii. cum ar fi că aseară am găsit o farfurie murdară pe masă și mi-a fost lene să o spăl, așa că am pus în ea niște salată orientală, am luat o furculiță, tot murdară, și-am mâncat. și-a fost bine. cu altă ocazie am vărsat pe jos niște arahide și le-am cules. eram în camera mea, știam foarte bine cât de rar o curăț, totuși le-am mâncat pentru că mi-a fost mai peste mână să ajung la coșul de gunoi. mi-am făcut o salată zilele trecute, faină, cu leurdă, lobodă și alte verzituri, pe care le-am tocat nu știu cum că în final aveam elastice și bucăți de sfoară în salată. pe care le-am dat la o parte. nu mai zic că atunci când comand ceva și primesc altceva, eu tot beau sau mănânc, îmi dau seama prea târziu că voiam bere blondă în loc de brună sau cartofi wedges în loc de pai. dacă nu-mi aduce chelnerul tacâmuri,  nu cer, mănânc cu mâna. cu degetele, dacă nu am chef să mă spăl pe mâini. băi, și știi care-i faza? îs sănătoasă tun. ca ăia mici care se joacă în țărână și-și betonează sistemul imunitar. indigestie am avut o singură dată în viață, de la o ciorbă făcută de mama. viruși n-am prins de peste un an, și p-ăla de l-am prins atunci, l-am prins din cauza unor practici neortodoxe pentru că-s reticentă la religie. ce să mai încolo și-ncoace, sunt un porcușor și-mi prinde bine. deocamdată.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. iczs spune:

    Bărbata perfecta :))

  2. bărbată, scroafă…tot un drac 😀

Aș putea să tac sau să zic:

