masculii din Pompeii

Iaca poznă, fusei la film. 3D. in mol. Mi-au dat la intrare și-o cremă nivea, de nu-mi place mie deloc, am impresia că pute a picioare nespălate, dar era cadeaux, nu puteam să refuz. Mi-au dat și ochelari d-aia pentru oameni cu fața foarte mare, ori am eu fața mică și am putut să trag și-un pui de somn pe sub ei când nu era interesantă treaba pe ecran. La mol, oameni în țoale de duminică, dar pentru că sunt emancipați, și le-au pus pe ei de azi, ca să poată alerga prin magazine să-și cumpere alte țoale,  să aibă cu ce să se îmbrace când vin data viitoare în mol. Formația în care s-a intrat la film- străină de persoana care sunt. Facem cunoștință, uit imediat numele și mă concentrez pe niște ghete roack vis a vis. La evaluarea inițială din partea duduilor ferchezuite în mare stil am picat cu brio, întrucât purtam tenișii cumpărați vara trecută care arată nespălați de doi ani. Primesc ciocolată cadou pentru că am pizdă. Ceea ce mă tulbură, sistemul recompenselor e fucked up, că după blowjob nu primesc decât senzația de porozitate dentară. și-ncepe filmul. N-am zis ce film? N-am zis. Nu a fost cine știe ce, Pompeii, scenariu de căcat și toată lumea moare la final. dar ce de mușchea unși cu ulei să simuleze sudoarea am văzut…așa da. Crețul cela din Game of Thrones, Snow, se bate cu toți și privește mereu îngrijorat, cum privea Brandon din Beverly Hills. Kit-Harington-POMPEIII se pune pata pe o prințesă mălăiață, fără sprâncene, o fură pe cal, chestie care declanșează iadul, își bate pula de Roma numai ca să facă tot căcatul praf, că șanse să scape cumva nu avea, cum Vezuviul grohăia de ceva vreme, în fine, nu e tocmai cel mai bun strateg dar nu e vina lui, ci a scenaristului. Kit ăsta e o bucată bună, l-aș fute dar numai o dată.

Apoi mai era un negru, mare rău dar bun la suflet, cu un nume d-ala greu așa că zic doar cum îl chema în film, Atticus. P-ăsta l-aș fute de două ori, că n-am avut niciodată parte de o pulă de negru. Ăsta e ușor naiv, dar le are pe maxime de mascul luptător, cu d-alea că niciun gladiator nu merită să moară atacat din spate, și când vede norul negru că vine spre el ridică pumnul și zice ceva manowar style ca și cum mai conta. Mă îndoiesc că în fața morții o să zic ceva măreț, cel mult o să sper să nu mă cac pe mine.

Adewale-Akinnuoye-Agbaje-Pompeii-Atticus

 Cel pe care l-aș fute în draci e însă un roman nesimțit care aduce nițel cu Bear Grylls, parșiv, rău până-n măduva oaselor, cu ochii ușor bulbucați dar care mă incită cu atât mai mult. Bulbucatu’ naibii. Nu-ș cum s-a întâmplat, că la început m-a enervat teribil, dar după vreo oră de film mă uitam cu coada ochiului la dânsul și mustăceam că wtf, dintre toți pulărăii unși cu ulei și muscularizați în nesimțire mie-mi place de unul tuns scurt și cu pernuțe metalice la umăr.

proculus

Dar gusturile nu se discută, filmul s-a terminat și ne-am spus vai ce film frumos, mai mergem la 3D hai să găsim mașina în haosul din parcare. 

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    e destul de limpede: ăla mic e genul pretty boy, deci merge doar o dată. negrul e genul mascul forţos, d-aia merge de două ori. pe când urâtul ăla e clar mare pervers, d-aia ţi s-a pus pata chiar fără să-ţi dai seama de ce.

    cel puţin aşa cred că aş gândi dac-aş fi femeie. sau după câţiva ani singur p-o insulă pustie 🙂

    1. adică după câțiva ani singur pe-o insulă pustie te saturi să faci laba cu gândul la femei și te gândești și la masculi? 😀

  2. Bre, cred că ți-am mai zis-o p-asta, dar mi-am adus aminte acu’. apropo de 3D: se făcea că cel mai bun prieten al meu avea o gagică. Iară gagica nu era ea prea ieșită așa în lume. Și-i zice într-o zi, când vine de la muncă: „neapărat să mergem la film, am auzit de-un film care cică-i mișto, 3D îi spune”. Deci da!

    1. :)) p-asta cred că ai omis-o sau am vrut eu să uit…

  3. Radu spune:

    Eu n-am priceput de ce a trebuit sa fie 3D ca in rest a fost un giveci intre gladiator, Vulcanul si plm.
    De fapt stai, ca e facut de Paul W. S. Anderson, un regizor la fel de inconstant in calitate ca si vantul. Daca va uitati, nenea are la active filme bune si filme ridicole. Intre nu prea…

  4. a trebuit să fie 3d ca să îi văd io pe masculii ăia venind sculați înspre mine, să mi se bucure sufletu’

Aș putea să tac sau să zic:

