tehnici de agățat în funcție de anotimp

am zis că fac schiță dar mi-e lene, totuși tre să răspund celor care cred că dacă li se freacă blugii între picioare sunt virgini. nu sunteți. în niciun caz Oama. bre, ce pula mea, voi n-ați făcut logică în liceu, înainte să vă dezvirginați? de când înseamnă că dacă unii A sunt B, atunci toți B sunt A?

în fine, să trec la următorul subiect dubios. ăsta e pentru tipe care vor să fie agățate în funcție de anotimp. adică să zicem că duduia, oricare duduie, duduia din tine de exemplu, vrea buceală iarna, apăi recomand să își ia o căciulă cu blăniță sau o haină, jachetă, ceva-orice cu blăniță la guler. nu-ș exact ce inspiră masculilor blănița aproape de fața duduii, dar vreau să mă plâng că eu  trăiesc o dramă. când îmi pun ditai nesimțirea de jachetă cu guler de blană, toți ăia care vând vin sau ouă pe trotuar, șoferii de taxi, muncitorii de la spații verzi și cocalarii cu blugi pană îmi zic numai sărumânuța, ce te-aș fute sau scot niște sunete ciudate gen scârțâit de celofan (nu-ș cum îl produc, au un surogat de autotune sau ceva, habar nu am). când mă dezmăț și ies în geaca roack de chiele, nu mai zice nimeni nimic. și mă-nervez, pentru că asta înseamnă că nu le place geaca mea de chiele și  atunci să moară în chinuri, niște proști! dar ideea asta e, blănița e bună la dudui.

dacă duduia din tine vrea buceală vara la mare, recomandarea mea e să nu mergi la șezlonguri. acolo abia dacă are vreunul curaj să te întrebe de sănătate. se uită la tine care stai cu țîțele goale la soare,  se uită la șezlongul care costă 20 de lei pe zi și se gândește dă-o-n pula mea de fițoasă, dacă îi dau buceală azi, Vama e mică, mâine mă găsește și mă pune să-i plătesc eu șezlongul. mai bine mă duc la preșuri. la preșuri stai și tu, cu țâțele goale la soare, cu traista sub cap și o carte pe față că e doișpe și faci cancer, și transmiți cel mai bun mesaj ever. că ești o fată fără pretenții, că nu te deranjează să stai cu plebea la plajă, să te umple copchiii de nisip, și să privești juma de oră în găoaza ăluia care s-a rășchirat tot pe preșul vecin. ești numai bună de-o buceală scurtă, de vară. nivea.

bun, data viitoare zic despre cum se întîmpină un mascul proaspăt cucerit pe care duduia din tine l-a invitat  acasă.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. boemul spune:

    păi iar te contrazic, pielea rulz!
    iar când văd o tipă în pantaloni de piele deja îmi lasă gura apă, chiar dacă în rest nu-i tocmai atrăgătoare 🙂

    1. mhm, mhm, inteleg ce zici. si tind sa fiu de acord. am doar o mica si transpirata la pufa retinere in ce priveste apropierea de o duduie cu craci de piele. mai ales daca e virgina si i se freaca pulpele in izmene de piele..valeu.

Aș putea să tac sau să zic:

