bătaieeeeeeeeeeeeeee

mi se-ntâmplă cam des să mă ciocnesc cu câte-un homeless sau cocalar sau pur și simplu țigan, pe stradă adică, pedeștri fiind cu toții, și să vociferăm până când mă trezesc că eu plec cu pletele-n vânt și ei urlă chestii după mine. azi de exemplu o urlat unul că dacă mă doare capul îmi ia el pastile de la farmacie. nu mi-a făcut nimic, doar mergea prea aproape și m-am oprit să-l întreb dacă are vreo problemă cu persoana mea. că nu că ce-am ce mi-a făcut el mie?! mergi! prea! aproape!de mine!!! clar?! și-am plecat în trombă cu picioarele mele scurte date pe viteză maximă și l-am lăsat să mă certe în mijlocul străzii, yeah, uatever. altă dată a fost foarte fain că mi-a urlat unul că io-s amanta lu’ Romeo. într-o noapte m-a stropit o creatură din asta jerpelită cu ceea ce sper că era apă dintr-o sticlă așa că l-am fugărit cu umbrela. și momentul meu de glorie a constat în faimoasa interacțiune  cu trei puști țigani pe biciclete care și-au încălecat mijloacele de transport și-au fugit anunțându-mă că-s nebună, dă-mă dreacu’. unei babe, care nu era homelesă dar stătea pe o bancă și comenta, i-am mugit în față să-și țină gura. în fine, câteodată mă înspumez și fac urât. mă cam mănâncă, de bătut nu m-am bătut din clasa a patra, dar măcar știu că l-am lăsat pe săracul Silviu întins pe jos, cu șiretul pantalonilor de trening rupt.

așa că dacă are careva chef de-un faitclab let me know. ăștia de pe stradă sunt pămpălăi și n-au curaj.

Aș putea să tac sau să zic:

