Clara B. s-a drogat cu înghețată

high de înghețată, brain freeze, comă. atât de dulce. avea coșuri în jurul gurii, foarte aiurea, galbene pline de puroi, nu-i puteam spune să și le stoarcă, mi-era jenă, d-aia mi s-a părut că sună ciudat cuvântul ăla, dulce, din gura lui. probabil am înghițit niște puroi din coșuri, după sărutări. mă depărtam două lungimi de nas ca să mă văd în ochii lui și remarcam și că mai dispărea câte unul, spart și diluat cu salivă, impregnat prin pielea mea sau lins, dracu’ știe. se trata cu usturoi, mulți cățeluși și pastile, fiole, băga în venă, doctorii i-au spus că nu are nimic dar el era pe moarte, îl distrusesem, i-am rupt și frenulul, l-am dezvirginat l-am devastat am țipat la el s-a supărat și a stat pe canapea privindu-mă citind indiferentă. usturoiul puțea, el nu. făceam poezii, eu un vers el un refren, făceam pe supărații, făceam poze la melci și oamenii să întoarcă privirile pe stradă. era foarte aiurea totul, a pictat ochelari de soare pe lună și mi-a zis uite un Joker, s-a îngropat în nisip și i-am pus sâni în vârful capului, arăta ca un demon siliconat. totul foarte foarte aiurea, mi-e frig și ling înghețata, am creierul aisberg, asta se vede, restul nu. restul…nu știu. Goga Goga un’te duci, la ClaraB s-o mănânci. crețule, mă-ta-i acasă? mergi pe burtă că faci praf. nu contează jean boxează.

Aș putea să tac sau să zic:

