despre primăvară, funduri și scosul castraveților cu curul

a venit primăvara, iată, eu mi-am scos geaca de chiele în aerul vag adulmecabil, aveam niște gânduri tembele cum că mă duc în piață să cumpăr verdeață, în special leurdă! dar se pare că nu au fost suficiente două zile mai călduțe ca să se facă salatele și pătrunjelul, aveam și gânduri că vin acasă, fac curat în Camera cu Cărți, beau o cafea și multă apă, să mă detoxifiez, mă și epilez, mă pensez, scriu și-o carte, toate alea trebuia să le fac în seara asta, așa cum mă gândeam pe la 4. cu douăjdemetri înainte de casă am concluzionat că ce pula mea să fac curat când oricum o să muncesc sâmbătă să mai scot jegul din casă la aer, ce pula mea să mă detoxifiez când io mi-am luat de fericire o sticlă de vin, ce pula mea în general să fac ceva, iată, s-a întunecat și io-s ca vampirii, când dau de noapte mă fornică-n cur să beau și să ascult, par exampl, Artillery, că tot mă duc sâmbătă la contzert. să văd dacă mă duc că așa am zis și când cu Travka și era zăpadă, am zis că FRAIERI ăia care se duc, plus că citisem io ceva că cică ar fi zis băieții travkieni să se facă eforturi să nu se fumeze la concert ete pulaaaaaaaaa spătaru, cum să merg la concert să nu fumez, dar ce suntem, sălbatici?! putoare mai sunt. din ce în ce mă puturoșesc rău de tot. nici funduri n-am mai făcut. fundurile, pfoooaaaa..nu știți ce-s fundurile? fundurile-s atunci când ai curul mare și te pui pe jos, flexezi genunchii și ridici curul doar prin tăria lui de caracter. o sută fac într-o repriză. dacă  am chef fac două. un alt exercițiu preferat este scosul castraveților cu curul, care constă în dispunerea curului în sus, capul în jos, adică mă-ndoi de șale și mă prind de glezne, și fac vreo opt fandări complete de cur în jos și opt semifandări și tot așa până mi se pune cârcel și rag în agonie. cam asta e cu primăvara.

Aș putea să tac sau să zic:

