because Mr. King says so!

Mr. King. Stephen King. Unul dintre cei Aleși. La prima întâlnire cu el am frunzărit Carrie, nu era a mea ci a vară-mii, tipa era mai mare decât mine și avea voie la cărți „dintr-astea” (orice-ar însemna astea), și mi-a rămas în cap scandarea aia afurisită Pune-i dopu’ pune-i dopu’! Într-un fel, asta a fost cam prima mea lecție despre ciclul menstrual. Apoi ce-a urmat…ah. Shining și noaptea când în casa alăturată de cea a bunicilor era lumea strânsă la priveghi și eu singură cuc într-o atmosferă genială, cântau cucuvele, scârțâiau mobile, chestii clasice. Apoi, Christine și revelația orezului fiert, un aliment de care nu m-aș sătura niciodată. Orașul Bântuit, minunată carte. Apocalipsa, când deja aveam geacă de motor și mă dădeam cu mult negru la ochi. Dolores Claiborne citit chinuit într-un word fără diacritice. Misery…p-ăsta jur că nu mai știu cum l-am citit. Mobilul, asta știu, după un examen la psihologie. Și Misterul Regelui, cadou de la Daniel. Asta e o carte care trebuie recitită anual, dacă vrei să înveți chestii utile în ce privește scribălitul. Sunt la a treia re-lectură și tot degeaba, dar eu nu mă pun la socoteală, am un very short attention span și sunt R-tardă. După cum m-a învățat însă tata, când nu pricepi ceva faci o schiță și vezi cum ți se așează cărămizile în cap mai ușor după aia. Asta am făcut și eu, un fel de schiță ca să bag la cap. Să bage toată lumea la cap, mă simt mărinimoasă azi!

Aș putea să tac sau să zic:

