aberații și aspidistre

Well. De ce scriu. Pentru că altfel aș fi foarte tristă. Scrisul mă face doar nervoasă că nu reușesc să spun ce simt. De ce trebuie să exprim ce simt. Pentru că nu-s picior de scaun, d-aia. după interviul cu Mishani, pe care nu l-a citit nimeni, i-am zis maică-mii, uite, asta am făcut io zilele astea, și mama s-a pus pe citit. credeam că se plictisește, i-am zis să treacă mai repede peste întrebări, ea nu nu….să citim tot. la final, cică vrea și ea să citească Dispariția. așa că i-am împrumutat-o și mama citește acum la muncă, în pauză, indiferentă la zumzetul colegelor. ce pot să spun. crește inima în mine de bucurie ca pâinea la șase mii. să-mi bag pula dacă nu merită. fie și doar pentru treaba asta, că mama citește din nou după mult prea mulți ani în care a citit doar rețete de bucătărie, a meritat interviul ăla cu vârf și îndesat.

în fine, devin melancolică. voiam să scriu despre Cimitirul lui Teleșpan că am râs ca o tolomacă citind cartea asta, mi-a adus aminte de Oama care e peste mări și țări, omul are un haz porcesc, nu e scriitor într-adevăr, e un om care vorbește în carte, faptul că s-au imprimat vorbele e altă mâncare de pește. dar voi scrie mâine ceva. acum mai pun doar un link mic, mic pitic, așa zisul link nimic… la o altă carte FOOOOOARTE FAINĂ, LA CARE AM RÂS CA O TEMBELĂ, o carte delicioasă a cărei recitire cred că e…asemănătoare gustului cremei de zahăr ars, musai ținută o noapte în frigider.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. m-am iemoționat, bre! pune cartea bine s-o citesc când viu.

    1. da bre, și matale-mi aduci un little rooster să-l presez ca pe trandafir între pagini 😀

      1. Nu știu de ce, dară am citit că little roosteru’ va fi de fapt presat între labii, nu între pagini 😀

  2. mereucautceva spune:

    aproape ca-mi parea rau ca esti trista. dupa aia am citit mai bine si m-am bucurat ca nu esti. (eu am citit interviul, dar aveai dreptate, sunt nimeni)

Aș putea să tac sau să zic:

