donciu sărumâna me!

fac cu nervii. credeam că doar puștiul adolescent de la etajul doi mă ia cu sărumâna de fiecare dată când ne intersectăm prin bloc. se pare că e o armată! o conspirație menită să-mi grăbească colapsul alcoolic. sar sprințară mormanul de zăpadă din fața blocului, intru în scară, ajung la lift, horcăi să-mi recuperez ca omul fumător social respirația, apare un puști, maxim treișpe ani. sau poate avea cinșpe că masculii se maturizează greu. și arată bine la patruj de ani, unlike my kind. mă vede el din profil, pleata pleată, curul bombat, geaca din piele cu blăniță, frumos, îmi zice bună. răspund și eu, bună, intrăm în lift, mergem amândoi la șapte, pe la cinci jubilez că nu m-a gratulat cu sărumâna ca nemernicul de la doi, las’ că vede el data viitoare, îl împușc cu chistolul cu bile! cobor ca zâna din lift și mi se înmoaie genunchii la auzul unu sărumâna cristalin, de parcă l-a clătit toate cele șapte etaje prin gură înainte să mi-l scuipe în față.

i-am zis după o pauză de zeci de ani, sau secunde, se pare că sunt indiferentă la timp și unitățile lui de măsurare, pa-pa. trist. cred că am fost cea mai tristă în viața mea spunându-i puștiului acneic, bine, nu era acneic, dar trebuie să mă răzbun și eu cumva, nu?! pa-pa.

băi și-mi bag pula, nu arăt io de sărumâna! dacă aveam plod după mine sau sacoșe, sau sarmale în cap, sau capot, da, ok, sunt sărumâna. dar eu sunt și am fost mereu FUCKING METAL BITCH! când nu eram Văduva Neagră. acum ciumpalacul ăla mic îmi zice bună din profil și sărumâna în față. nu se poate așa ceva! uite ăștia te bagă în mormânt. în cazul meu, în crematoriu. ăștia inconștienți, educați de Pulea Spătaru’.

Frate, dacă ai puradel, învață-l să diferențieze oamenii. Că și mie mama mi-a zis să spun sărumâna ălora mai mari decât mine, tanti Veronica mereu mă ceartă că îi zic tanti, săraca, i-o fi silă dar nu mă pot abține, are aproape cincizeci de ani…respectul pula mea.

stai așa că m-am prins. de la respect se trage tot. că ăia mari ne-au învățat să respectăm pe cine are cu minim 5 ani în plus. de-aici se-mpute căcatul. știi ceva? eu nu am nevoie de respect. să mor io. uită-te la mine, par eu respectabilă? nu domnule. nu par. nici nu sunt.

acum că am descoperit problema majoră a societății actuale, pretenția nerespectabililor de a fi respectați, lucru care duce la ingerarea de mari cantități de alcool din partea nerespectabililor care nu vor să fie respectați, considerând respectul de hârtie creponată mult prea jalnic și scârțâitor ca să conteze, vă rog eu. fiți nesimțiți. spuneți-mi bună, ceau, salut, howdy. sau altele asemenea.

nu de alta, dar am o limită și la un moment dat voi înfășura o pulă în jurul gâtului vreunui ciumpalac minor politicos.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Nț, nu-i de la respect. De la cearcăne ți se trage.
    Dar măcar pe tine nu te desenează ca pe wraith-ul Todd din Stargate Atlantis și nu scriu sub desen ZOMBIE.

    1. ca pe ce????? că cu cearcănele îs de acord, de la am din naștere, și-n clasa a cincea nu-mi ziceau sărumâna. nu mai știu ce să mă fac, bre…

      1. Ca pe ăsta, bre: http://www.youtube.com/watch?v=aSwjgEPRXwY Singura mea consolare e că wraithii ăștia par așa niscai rockiști răi.
        Despre problema lu matale cu sărumâna n-am decât o soluție: mută-te într-o țară unde nu-i formulă d-asta de salut.

Aș putea să tac sau să zic:

