hai hyperliteratura și la mulți ani!

la ultimul joint aveam o pojghiță din celule de gheață lipită de piele. axa verticală s-a lățit pe toată lungimea mea. am mers vag și fragmentat din  Camera cu Cărți în dormitor. făceam pauze.  îmi întindeam cadavrul, ornat doar cu o pereche de chiloți, pe jos, să mă simt bine și chiar mă simțeam. apoi mă ridicam, trosneam un pas, hai doi, cu sprâncenele încruntate mai să mi le ciocnesc, coboram din nou la tălpi. jos mi-era bine tare. sus nu prea. am mers un secol până în dormitor și am dormit o veșnicie. dar m-am trezit odihnită și cu cearcănele proaspete.

în altă ordine de idei, Hyperliteratura aniversează doi ani și 50 000 de like-uri. Pillowzoid a meșterit un super desen cu membrii revistei, lumea s-a agitat, eu am băut un ayran în frigul casei mele, împăturită și lăcrimând rockozaurian citind articolul aniversar, ce mai ….fain. ce-mi place mie mult de tot e că în desenul cu pricina arăt ca un mascul roacher sexos. în sfârșit, bărbatul din mine se poate dezlănțui!

 

Aș putea să tac sau să zic:

