rochițe! negre. pentru mine…wtf?!

m-am stricat. ovulez. după cum i-am explicat și lui blackbloodandpain, ovulez deci vreau să procreez deci să atrag atenția bărbaților deci să mă fac și mai! atrăgătoare deci mă uit pe site-uri cu rochițe ca să-mi aleg vestimentația pt hm….nunta la care cică tre să merg prin vară. după ce-am fost criticată aspru și bătută la cur cu o ciocolată Laura din cauza bărbaților pe care aparent vreau musai să-i atrag, am ales niște rochițe, vor urma evident șapte luni în care voi mai alege alte și alte rochițe plus pantofi sau sandale sau …bocanci. o iau încet.

var4 var3 var 2 var1

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Bre, deci mie no. 1 și no. 2 nu-mi plac. Încep bine și se termină ca dracu. Nu că asimetric, ci de fapt simetric într-un mod care nu-mi place. A treia îi faină rău, nu știu cum arată modelul ăla pe o muiere că pare a avea și model, dar dacă nu-i prea fistichiu merge rochița chiar și cu o geacă de piele. Ultima îmi pare cam de femeie mai cu plozi p-acasă.
    Părerea mea.

    1. da bre, primele incep bine si se nefericesc la sfarsit, dar mi ar placea asa ceva in partea de sus ca poate nici nu mi trebe sutien . a treia e cu efect, as vrea asa ceva s-o mai port si pe la concerte…ca io nu-s din aia care poarta rochia la o singura ocazie 🙂

  2. cocalarcola spune:

    gaidjina din prima poză ştie sigur să se pişe din picioare.

    1. nu ca altele care se pișă din pizdă

Aș putea să tac sau să zic:

