despre o speță mortală

Se lipesc palmele de mine, ceva de speriat. Carnea se crestează sub presiunea sforilor, sângele țâșnește dacă-mi zgârii mucoasa cu unghiile netăiate, pielea se învinețește cu model de macrameu, mă ustură peste tot și-mi culeg fire moarte de păr de pe unde m-am târât. Scuip, zgârii și uneori leșin din cauză de pulă. Dar parcă n-aș muri pentru o pulă. cam niciodată. E drept, n-aș ști care e pula care m-ar lua frumușel de pizduță, hai cu mine că nevastă-mea e ocupată, ce dacă nu ai delegație, te deleg eu să-mi sugi pula, și de fapt mă duce să mor ca proasta. Să zburăm până la stele, iubito, să-i fac cu mâna copilului meu care poate mă privește din pătuț, de-acasă. și după aia să te trag în pulă, îți dau și recomandări bune, să vezi. pe la colegi. Sunt darnic. Îi zic lu amicul meu polițistul și te futem amândoi. Io cred că vrei. altădată? Bine. hai sus acum, hopa. Așa. Călare. și după aia tâgâdâm tâgâdâm, până se-mpiedică avionul de vreo vraghie dezorientată și chică cu capul de pământ. și iote cum moare. și acu-i acu. Acu’ e partea cu schepsis. Că tu, masculul potent, te gândești frate…nevastă-mea e cu copchilul acasă, io am plecat la treaba mea, am luat-o p-asta cu mine s-o fut dar nu prea aveam voie, asta o murit, acu…

Acu…oare mi se mai scoală? Adică ar trebui să sufăr ceva la coaie sau pot să mă fut și mâine, cum ar veni?!

Cred că da. da, ar trebui să fii distrus, frământat de vină, neputincios și cheaun. Așa ne-au obișnuit bocitoarele. Recuzita de înmormântare. Să plângem. și cred că nu. Ar trebui să te bucuri că ești viu. Să fuți. să cânți. c-așa ești și tu, și da și nu. Ești om, și ce om. Pe de altă parte…ce căcat de om.

Ce vreau să zic. Că mă simțeam tulburată de niscai vești. Domle, viața e ambidextră. Cel mai bine și cel mai bine, zic io, e să beau niște beri cu ambele mâini. Pentru că degeaba trag concluzii. Concluziile sunt de fapt niște idei moarte. Abia când se trag concluziile ar trebui chemate bocitoarele.

Hai noroc! Hai că mai merge.

Aș putea să tac sau să zic:

