rătăcitoare

Pentru o mioapă care se rătăcește într-un magazin din mall, și într-un bar, după doar trei beri, trag la țintă mult prea bine. Având în vedere (evident, a altora, pentru că a mea nu e corespunzătoare) ultimele exasperări cauzate Întâiei și lui blackbloodandpain, îmi prevăd niște ochelari de panda, desenați direct pe față. pentru că am obiceiul să mă opresc aiurea și să mă uit fix pe lângă omul care mă strigă, și mă uit undeva, numai eu știu unde și ce văd, complet indiferentă la stimuli exteriori auditivi sau dureroși,  de care voi avea parte cât de curând. Este un mister faptul că la concertele mari, pe vreun stadion sau alte locații spațioase, găsesc drumul de la budă la bere și la grup, printre oameni, pe întuneric, și abia ținându-mă pe picioare, iar într-un bar în care am fost de cel puțin cinci-șase ori, încă nu sunt capabilă să găsesc ruta (unică) de la bar la ușa și de la ușă la poartă. Acu de exemplu, era să ies prin scena unde cântau niște oameni. Oricum, nu se compară nimic cu faza dintr-o noapte de bețivăneală când, ieșind din budă, am luat-o agale spre masă, nu am mai găsit masa, nici populația, m-am învârtit câteva secunde, și-am zis că tre să reconstitui. M-am întors la baie, m-am încuiat în toaletă, m-am concentrat și am ieșit încrezătoare. Chiar am găsit ce trebuia după acest mic ritual de programator. Resetează și ia-o de la capăt, poate merge.

Ei, și după ce dau astfel de rateuri blamându-mi miopia care, fie vorba între noi, nu e chiar atât de gravă, dar e bună la casa omului, ieri am tras binișor spre bine la țintă, cu chistolul și cu pușca. Am nimerit din prima sticle, ținte și ceva dintr-un univers paralel. Nu știu care e explicația, la fel cum nu știu cum dracu am rămas fără baterii la vibrator așa, dintr-o dată.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. mereucautceva spune:

    e un semn. clar. asta cu bateriile, zic.

  2. nu-l văd, sunt mioapă 😀

Aș putea să tac sau să zic:

